Karlskrona

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
Alla läckra omkörningar av mig, på mindre än 2 hjul kommer att bli förevigade!! :yoparty Tankfäste+kameran är monterade(lovar att släppa förbi alla som vill!)förmodligen för sista gången i år. Öhh....inget svar från "bamsefar"??, har du satt dunderhonungen i halsen eller?! :va :D

Fritte.

S.M.R
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
r1
:arsele
Da Fris skrev:
Jaha, då blir det ingen ny hoj denna helgen till pappa :huvet Säljaren från Oves ringde precis bara för att berätta att hans mek som skulle skruva färdigt hojen åt mig är sjuk. Det som återstår denna helgen då blir att lägga några varv på Isle of Man på Playstation.... :yoparty

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
Bamsefar

Tänkte på en grej.....du borde byta namn till "skalman".....långsam o med huset med dig, .....jo..Hayabusan klassas faktiskt som mindre fritidshus på grund av sin storlek!! :D :D :D :D

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jag bangar, min kropp behöver minst 14 plusgrader.

Sweppe

Medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
KTM 1290 super duke -20
spinnanders skrev:
Skulle kunna tänka mig att filma lite tokheter imorgon,hoppas bara att jag får ner min kameran i cutsen :rolleyes: Annars så får jag väl ta din Sweppe o filma lite....
Sweppe ska vi ta plasten på söndag eftermiddag nån gång????
Har den liggandes i rödeby....

Ja vi tar plasten på söndag....
Synns sen!

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
mrBandit skrev:
Hehe,,måste tyvärr göra dig besviken "bamse", gixxern kommer att vara vassare än någonsin innan nästa säsong börjar!!! :D Men du kan vara lugn, vi kör samma upplägg som i år, jag kommer att stanna och vänta in dig medan jag ändå sträcker på benen........fast det blir ju längre pauser förståss!! :arsele Lobo Gixxer har rätt, man behöver ju minst 2 hojar!.......Kanske kikar bort en sväng på söndag så kan vi kolla den snart föredetta svampskogen!
e det därför du alltid ligger sist micke,mycket prat men liten verkstad.varenda gång som jag ringer för körning så bangar du juh :tungan :fatta!

mrBandit skrev:
Tänkte på en grej.....du borde byta namn till "skalman".....långsam o med huset med dig, .....jo..Hayabusan klassas faktiskt som mindre fritidshus på grund av sin storlek!! :D :D :D :D
snigel!!!!

mrBandit skrev:
Alla läckra omkörningar av mig, på mindre än 2 hjul kommer att bli förevigade!! :yoparty Tankfäste+kameran är monterade(lovar att släppa förbi alla som vill!)förmodligen för sista gången i år. Öhh....inget svar från "bamsefar"??, har du satt dunderhonungen i halsen eller?! :va :D
att man hela tiden får va som en dålig far för dig.jag har juh lärt dig allt du kan :tummenupp

Sweppe

Medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
KTM 1290 super duke -20
Go körning idag.... Tackar för det!
Hur blir det imorgon e det några som e på då?

Spinnis varför var inte du med och körde idag...? :va

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Sweppe skrev:

Blev komenderad att hjälpa min far att gräva ett stort j-vla hål som vi sen ska gjuta ett fundament i, pga det kunde jag inte, men jag hänger gärna på imorgon om det inte blir för tidigt bara, ska ut o :fyllisar ikväll.
Ha det gott..
Hur många var ni idag?

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
Sweppe skrev:

Kollat igenom bandet, några godbitar blev det! :tummenupp Tack till alla medverkande. Hörs av om körning imorgon Sweppe!

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jag uppskattar när ni kör utanför mitt pojkar, det livar upp stämningen lite. Börjar bli så smått trött på att sitta framför datorn för att slå ihjäl tiden tills det blir dags att hämta nya livskamraten.
4 par långkalsonger så ska man nog kunna göra av med några mil nästa vecka :yoparty

Bifogat

• PrissTriumphLittle.jpg
    PrissTriumphLittle.jpg
    80.3 KB · Visningar: 42
  • 2005-tri-s3-07-1_2.jpg
    2005-tri-s3-07-1_2.jpg
    74.9 KB · Visningar: 40

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
mrBandit skrev:

:rofl

Slå en plinga imorn..eh, senare idag... om du tänkte titta hit en sväng.
Kapar ved hela dagen, så det är inte säkert jag svarar,
men har du hemnumret så ring på det så får frun agera telefonsvarare.

Da Fris skrev:
Jag uppskattar när ni kör utanför mitt pojkar, det livar upp stämningen lite. Börjar bli så smått trött på att sitta framför datorn för att slå ihjäl tiden tills det blir dags att hämta nya livskamraten.
4 par långkalsonger så ska man nog kunna göra av med några mil nästa vecka :yoparty

He he! Jag har ett par termobrallisar du kan låna åxå om det skulle behövas. :tummenupp

Sen eftersom det bara verkar vara vi bland Kaurlskroniterna som är uppe eller
sånär nyktra iaf påminner jag dig om MotoGP om några timmar på Eurosport, närmare bestämt 06:15. Bara förbereda med koffein å ett par mackor.
Lillkillarna å jag sitter garanterat bänkade... :)
Sådär ja, kirrade jag ett par timmar till till dig. Det närmar sig...

Fritte.

S.M.R
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
r1
:huvet :huvet :huvet :huvet
mrBandit skrev:
Kollat igenom bandet, några godbitar blev det! :tummenupp Tack till alla medverkande. Hörs av om körning imorgon Sweppe!

:fyllisar :tuttar :tuttar :tuttar
Sweppe skrev:

Tackar för körningen!
mer bakfyllekörning i dag.
Zinko zinko.

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
Sen eftersom det bara verkar vara vi bland Kaurlskroniterna som är uppe eller
sånär nyktra iaf påminner jag dig om MotoGP om några timmar på Eurosport, närmare bestämt 06:15. Bara förbereda med koffein å ett par mackor.
Lillkillarna å jag sitter garanterat bänkade... :)
Sådär ja, kirrade jag ett par timmar till till dig. Det närmar sig...
Är do morgontrött Lobo, eller? Enligt mig började sändningen kl 0415 :D Tog faktiskt sovmorgon själv oxå till kvart i åtta sen satte lilleman och jag oss och började dagen helt rätt med F1 för att sedan gå på MotoGP.... :yoparty Inga vilda protester idag heller, han kanske börjar att gilla det eller så ville han bara slippa HSB ett par timmar.... :D

Sweppe

Medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
KTM 1290 super duke -20
God morgon grabbar....

Blir de bågon körning idag?
Ska vi säga rådhuset på torget 13.00

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Är do morgontrött Lobo, eller? Enligt mig började sändningen kl 0415 :D Tog faktiskt sovmorgon själv oxå till kvart i åtta sen satte lilleman och jag oss och började dagen helt rätt med F1 för att sedan gå på MotoGP.... :yoparty Inga vilda protester idag heller, han kanske börjar att gilla det eller så ville han bara slippa HSB ett par timmar.... :D

He he! Närå, inte trött...eller njoo...lite kanske men det kirrar kidsen åt en. Inte ligga å lata sig här inte. Jag såg tiden sen, kollade ett nyhetsmail från Eurosport så det är lungt. Var uppe i tid ( mitt i natten ) Kidsen sov dock då men kom traskandes vid 07:00 ungefär.
Käkade smörgåstårta å drack lite kaffe, sen var det lungt. VAr rätt jävla trött annars.
Nä nu ska jag ut å fortsätta kapa ved och invänta Mr Bandit.

Hörs.

Botte

S.M.R
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
690 SMCR
Sweppe skrev:
God morgon grabbar....

Blir de bågon körning idag?
Ska vi säga rådhuset på torget 13.00

Vilken grym uppslutning vi fick idag :yoparty
Sista racet för denna säsongen (tror jag :rolleyes: )

Nu börjar det roliga, plocka ner, laga, fixa o dona, o putsa litta granna :3freak

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha