Karlskrona

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
bamsefar skrev:
e det därför du alltid ligger sist micke,mycket prat men liten verkstad.varenda gång som jag ringer för körning så bangar du juh :tungan :fatta!

snigel!!!!

att man hela tiden får va som en dålig far för dig.jag har juh lärt dig allt du kan :tummenupp
Dags o vakna ur din drömvärld "rookie", jag körde hoj redan när du satt på pojkrummet o rullade skinn!! :arsele , betvivlar att du har nått o lära ut efter 1 1/2 år........förutom o klota möjligtvis! :D

the Duke

S.M.R
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
KTM Duke II
Missade körningen idag, eller sket rättare sagt i det! Vaknade med diesel i truten och betongkeps på hockeyfrillan. Var sängliggande...

Men Botte, inte fan e det sista körningen. Finns många fina dagar kvar!
Jag ocg Fritte kommer förhoppningsvis att hålla traditionen vid liv: Emse -körning på nyårsafton. Uiiilade över torget på nyår sist. :rock Kallt som fan och kass grepp, men det var roligt!

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
the Duke skrev:
Missade körningen idag, eller sket rättare sagt i det! Vaknade med diesel i truten och betongkeps på hockeyfrillan. Var sängliggande...

Jag ocg Fritte kommer förhoppningsvis att hålla traditionen vid liv: Emse -körning på nyårsafton. Uiiilade över torget på nyår sist. :rock Kallt som fan och kass grepp, men det var roligt!

Fy fan! HÅRDROCK!
Ställer själv in min spindelnätstäckta lågmilare :rofl i huset nästa vecka, så det blir gööörbökigt att få ut den sen.
Men...om Ni skulle få för er att självplåga er på nyår med en stadstur MÅSTE ju bara detta förevigas på rulle!
Iförda tomtedräkter t.ex. Kan de va nåt?

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
the Duke skrev:

Håller självklart med, hävdar bestämt att säsongen börjar på tisdag...... :rolleyes: Nyårskörning ser jag som en självklarhet nu med året-runt-försäkring.... :yoparty , (sålänge det inte är för kallt, drivis, hagel, jag fryser.... osv :D )

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Håller självklart med, hävdar bestämt att säsongen börjar på tisdag...... :rolleyes: Nyårskörning ser jag som en självklarhet nu med året-runt-försäkring.... :yoparty , (sålänge det inte är för kallt, drivis, hagel, jag fryser.... osv :D )

Sååå, det ska hämtas på tisdag? :tummenupp
Ledig hela dagen lång då eller?

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Lobo Gixxer skrev:
Sååå, det ska hämtas på tisdag? :tummenupp
Ledig hela dagen lång då eller?
Hade jag fått bestämma hade jag stuckit imorgon så fort termometern visat mer än +5. Sitter och dreglar hemma när jag ser framför mig vid måndag lunch uppe vid Oves springandes mot HENNE, hon står där och blänker pilskt mot mig. Grenslar henne sakta, smeker henne sakta med lacken, inte mot (har hört att HON bli grinig på mig då).
Sakta för jag in den, denna vackra skapelse. Lite lätt osymmetrisk och inte helt jämn i kanten är den men visst passar nyckeln perfekt i hålet. Sätter på tändningen, hon tänder upp för mig. Men andakt trycker jag igång henne så att hon får bli lite varm innan vi kör igång. Stressar inte henne förrän vi börjar närma oss hemmet och hon svarar direkt. Helt överlycklig vill jag lägga henne till sängs men hon envisas med en sängfösare så vi pressar på natten igenom....... :tummenupp

Ungefär så här så mitt scenario ut tills tidigare idag då jag mitt dumma h-lvete inser att väringarna rycker in imorgon och jag HAR LOVAT ATT JOBBA TILLS ALLA HAR KOMMIT :huvet :kocko .

Ser ni någon blåklädd som imorgon springer och jagar förvirrade själar till döds på staun är det bara jag, inget att hetsa upp sig på :D

Planen är nu att hämta henne på tisdag vid lunch ungefär. Det enda lilla problem som kvarstår att lösa är hur f-n jag ska ta mig till Olofström. Jag vägrar ta hem henne på skamkärra...... :3freak

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Du får åka kommunalt fries.... kan kolla om man mot all förmodan har någon körning till olofström på tisdag, kan höra av mig isåfall.

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
hittebarn skrev:
Du får åka kommunalt fries.... kan kolla om man mot all förmodan har någon körning till olofström på tisdag, kan höra av mig isåfall.
Fick en schysst syn framför mig med två moppefuckon i bussen med hela läderpyjamasen på med hjälm och allt..... :rofl .Det var färdtjänst du jobba på va??????

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:
Fick en schysst syn framför mig med två moppefuckon i bussen med hela läderpyjamasen på med hjälm och allt..... :rofl .Det var färdtjänst du jobba på va??????
Japp... hittar du mot all förmodan inget sätt å ta dig dit kan ja köra upp dig med bil efter jobbet (16:30), men så länge vet ja att du inte kan vänta...

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
hittebarn skrev:
Japp... hittar du mot all förmodan inget sätt å ta dig dit kan ja köra upp dig med bil efter jobbet (16:30), men så länge vet ja att du inte kan vänta...
Nej, damen får agera chaffis innan dess. Osäkerheten ligger hos lilleman, ska ta sina första sprutor på tisdag och vi vet ej hur han reagerar på detta. Men ett stort tack ändå...... :tummenupp

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Så... nu var hon avställd. Men ska ni ut på nyårsafton om vädret tillåter kan man ju ställa på.

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
Nej, damen får agera chaffis innan dess. Osäkerheten ligger hos lilleman, ska ta sina första sprutor på tisdag och vi vet ej hur han reagerar på detta. Men ett stort tack ändå...... :tummenupp

Fi fan! Man sitter ju här å blir alldes vimsig i brallan av din sexnovell... :D

Ang. "lillemans" spruta så brukar det ta från några timmar upp till ett dygn tror jag det var innan man märker om dom reagerar på det med ex. feber eller dyl.
Så tanten din hinner nog köra ner dig ska du se :tummenupp

Å skulle det skita sig så slå en pling så rymmer jag från jobbet några timmar, allt för en hojbroder!

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
underbar start på dagen. kollar schemat, ska jobba 6-16:30. går upp å gör vad man ska... sätter mig i bilen kör till jobbet... kollar dagordern... börjar 11. JIPPIE!!!! en helt förstörd sovmorgon. så här sitter man :kocko :kocko

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
hittebarn skrev:
underbar start på dagen. kollar schemat, ska jobba 6-16:30. går upp å gör vad man ska... sätter mig i bilen kör till jobbet... kollar dagordern... börjar 11. JIPPIE!!!! en helt förstörd sovmorgon. så här sitter man :kocko :kocko

fan,, du är nästan lite rolig :lol :lol :lol :lol :banana :slicka :slicka :hoppa

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
hittebarn skrev:
Otur...

Sweppe

Medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
KTM 1290 super duke -20
hittebarn skrev:

Det var ju bra...! Slapp du sova bort den kalla fina morgonen.... :gnissla

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...