Karlskrona

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Blade 4-ever skrev:
2105574 Hahaha, ja jeiflar! Det var nog helt tomt men jag försökte (eller det gick inte) att inte ligga för mycket i kurvorna. Tusen tack för hjälpen med däckbytet :tummenupp
Kändes rätt coolt när 10 man faktiskt vinkade in en i garaget för att få på en ny sula bak :yoparty
Fulltankad å nya däck på 8.6 sekunder.

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Sådär ja. Nu e iaf jag fulltankad... Har en hoper galna pensionärer (impade va? Av att jag redde ut att skriva "pensionärer" såhär på fyllan...) runt ikring mig, men fään va dom kan syyyypa å sjunga gamla snuskvisor...

Ha de gött!

:fyllisar

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Lobo Gixxer skrev:
2106047 Sådär ja. Nu e iaf jag fulltankad... Har en hoper galna pensionärer (impade va? Av att jag redde ut att skriva "pensionärer" såhär på fyllan...) runt ikring mig, men fään va dom kan syyyypa å sjunga gamla snuskvisor...

Ha de gött!

:fyllisar
ge satan i tant astas löständer....

spinnanders skrev:
2106087 Nja lite längre tid tog det, föresten varför kom inte du?
var inte ok å köra... inmundigade lite alkoholhaltiga drycker igår. så har varit ute med trampcykeln en sväng, hörde massa hojar som drog på rätt bra.... ljuv sång iaf

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
hittebarn skrev:
2106158 ge satan i tant astas löständer....

Ahhhh, fan hånglade upp "Asta" 97...
Kom hem med dubbla uppsättningar gaddar, kan ha varit det som gjorde att fylletugget nu gick ner på halva tiden...

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Mr.Clean skrev:
2107300 Någon som vet när sm i motocross går i Vissefjärda? :rolleyes:

1 Maj. Ska dit å glo tänkte jag om man pallar efter Anderstorps resan.

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
h900 skrev:
2107353 Är det någon som ska ut och köra idag...

Way to bakfull för tillfället iaf :död . Kanske blir en sväng senare i eftermiddag.

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
h900 skrev:
2107353 Är det någon som ska ut och köra idag...
tyvärr.mitt däck ser ut som robbans gjorde igår.vågar inte köra en meter till :( :( :död ....e de
t nån som kan fixa ett bakdäck till mig billigt snabbt... :argpådato :argpådato 180-190 spelar ingen roll.(bara bakdäck nu då)SAAAAATANS JÄVLAR BAKDÄCK. skulle juh ut o rasta mr bandit på ronnebyvägarna o fick vända tillbaks :mad:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
bamsefar skrev:
2107492 tyvärr.mitt däck ser ut som robbans gjorde igår.vågar inte köra en meter till :( :( :död ....e de
t nån som kan fixa ett bakdäck till mig billigt snabbt... :argpådato :argpådato 180-190 spelar ingen roll.(bara bakdäck nu då)SAAAAATANS JÄVLAR BAKDÄCK. skulle juh ut o rasta mr bandit på ronnebyvägarna o fick vända tillbaks :mad:

Igen då...

Dunlop 190/60/17 och 120/70/17 1500:- set.
2 set finns just nu men kan kirra fler om så behövs.

Körda på bana ca 30-40 min, slitet på sidorna, bra på mitten.

Körda av Jörgen Larsson
http://www.larssonracing.se/

Hojta om du/ni ska ha.

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Lobo Gixxer skrev:
2107549 Igen då...

Dunlop 190/60/17 och 120/70/17 1500:- set.
2 set finns just nu men kan kirra fler om så behövs.

Körda på bana ca 30-40 min, slitet på sidorna, bra på mitten.

Körda av Jörgen Larsson
http://www.larssonracing.se/

Hojta om du/ni ska ha.
jo jag vet att micke har.för det e väl hans däck du menar?köpt av honom innan.men det e inget set jag behöver bara bakdäck...o han säljer bara set.pratade med honom ida....

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
bamsefar skrev:
2107828 jo jag vet att micke har.för det e väl hans däck du menar?köpt av honom innan.men det e inget set jag behöver bara bakdäck...o han säljer bara set.pratade med honom ida....

Ah, ok! Dåså. Jo han brukar bara vilja sälja hela set. Men kolla här på SH i annonserna, brukar finnas en del tycker jag.

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Lobo Gixxer skrev:
2107845 Ah, ok! Dåså. Jo han brukar bara vilja sälja hela set. Men kolla här på SH i annonserna, brukar finnas en del tycker jag.
ja HATAR detta jävla letande om bakdäck.likadant när jag hade busan.fattar inte vad jag gör för fel :tungan :rofl :rofl e det hjulinställningen tros :rolleyes: :lol

Blade 4-ever skrev:
2107850 Hahahahaha, snacka inte skit! Du hade ju för bövelen luft i ditt däck :tungan Även om det var lite slitet :pannkyss
:Bugar :rofl

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
:yoparty ÄNTLIGEN !!!! 160 mil tråkig inkörning avklarade idag...... Detta firades med ett litet varvstopp utanför Mr Böööörns........

Lyckades oxå med konststycket att få en extremt otrevlig pratstund med Mc-polisen idag..... :rolleyes:
Tyckte livet lekte under eftermiddagen så jag kände mig lite inspirerad när jag kör ut på infarten mot staun från Preem. Klänger som värsta j***a gorillaungen över hojen och tänker att nu jäklar ska det skrapas knäskydd........ :rolleyes: håller väl modiga 160km/h eller något när jag i ögonvrån ser att MC:n ute på infartsleden ser lite väl blå och vit ut....
Kan mycket väl tänka mig hur detta gympapass måste sett ut när jag under kraftig inbromsning inser hur förbaskat jobbigt det var att komma upp rakt på hojen igen.
Kan tänka mig att Mr Polis funderade både en och två gånger vad f-n jag sysslade med...

Blev snällt invinkad vid tågstationen där jag snällt fick mottaga en monolog på tio minuter, slutade med ett aja-baja-gör-inte-om-detta-fler-gånger-i-ditt-liv-tal........

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Da Fris skrev:
2108526 :yoparty ÄNTLIGEN !!!! 160 mil tråkig inkörning avklarade idag...... Detta firades med ett litet varvstopp utanför Mr Böööörns........

Lyckades oxå med konststycket att få en extremt otrevlig pratstund med Mc-polisen idag..... :rolleyes:
Tyckte livet lekte under eftermiddagen så jag kände mig lite inspirerad när jag kör ut på infarten mot staun från Preem. Klänger som värsta j***a gorillaungen över hojen och tänker att nu jäklar ska det skrapas knäskydd........ :rolleyes: håller väl modiga 160km/h eller något när jag i ögonvrån ser att MC:n ute på infartsleden ser lite väl blå och vit ut....
Kan mycket väl tänka mig hur detta gympapass måste sett ut när jag under kraftig inbromsning inser hur förbaskat jobbigt det var att komma upp rakt på hojen igen.
Kan tänka mig att Mr Polis funderade både en och två gånger vad f-n jag sysslade med...

Blev snällt invinkad vid tågstationen där jag snällt fick mottaga en monolog på tio minuter, slutade med ett aja-baja-gör-inte-om-detta-fler-gånger-i-ditt-liv-tal........
Vad busig du är,sluta genast upp med det där :tungan Skönt att ha inkörningen färdig kan jag tänka mig, då blir det bara en massa bus o lek nu då :yoparty

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
2108526

Skönt va? Att ha inkörningen klar nu.

Du lovade förstås dyrt och heligt att du ALDRIG NÅNSIN skulle göra nåt sånt bus med hojen igen, inte sant.... :rofl

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha