Katana-mannen skrev:2144216Fortfarande Ingen som har ett oljetråg liggande att sälja?
Kat-Man
se inlägg 2335
Katana-mannen skrev:2144216Fortfarande Ingen som har ett oljetråg liggande att sälja?
Kat-Man
Biker66 skrev:2147552+22
Biker66 skrev:2148444Sant och sant, det vette tusan...
Uppgiven originaleffekt var 122hp, men kära Sverige, Tyskland Schweiz etc tillämpade 'maxhundrahästarsregeln' och fick hojarna levererade med de ökända strypkammarna.
Jag har ett ett par exportkammar du kanske kan få köpa. PMa så kan vi snackas vid.chyfer1 skrev:2147306någon som vet var man kan hitta export kammar till min klassiker en gsx 1100 es -84:a har letat med ljus och lykta utan att hitta några till rätt pris
fråga till någon som vet effekt mässigt hur stor skilnad är det mot orginal kammarna har 4-1 system monterat nu med öppna filter och ner drevat 1 kugg på främmre drevet
tänkte att det skulle kanske vara en vitamin kick för min klassiker
Mnjaee, dubbelkollade min originalhandbok igårkväll.katana83 skrev:2148818Strypning var inte enbart kamaxlarna.
Dom Svenska Katanorna hade 1983 förutom andra kammar även annan bestyckning i förgasarna samt andra ljuddämpare.
Om det även är så med GSX 1100 84-87 vet jag inte men det är väl inte helt otänkbart.
Katanorna som såldes i Australien och Nya Zeeland hade ekerfälgar1327cc skrev:2149824På tal om kammar så har jag för mig att Katanorna som såldes i Australien hade vassare kammar än exportkammarna.
1327cc skrev:2149824På tal om kammar så har jag för mig att Katanorna som såldes i Australien hade vassare kammar än exportkammarna.
Röda -87r?katana83 skrev:2151570Om jag minns rätt så fanns det en special Limited Edition raceversion som såldes i Australien.
Jag tror att jag har en topp liggandes i garaget, Vilken är det du ska ha? Har för mig att det finns två färger, två årsmodeller på katanan. Svart och Silver. PMa mig om du är intresserad.mangro skrev:2145095Har lyckats med att få en brusten kamaxelöverfall. Yttre vänster insug. Är det någon som vet var man kan få tag på sådant eller är det någon som har en GSX org topp liggande.
man_dizel skrev:2155722Jag tror att jag har en topp liggandes i garaget, Vilken är det du ska ha? Har för mig att det finns två färger, två årsmodeller på katanan. Svart och Silver. PMa mig om du är intresserad.
Nu e jag lite lost faktiskt. Vilka överfall pratar du om?chrille_08 skrev:2155848De där små överfallen är Ar-borrade ihop med toppen, således går det inte att köpa lösa samt gör en topp värdelös om den saknas, fix finns. Brinken och andra dylikar kan gå in på detaljer
man_dizel skrev:2157123Nu e jag lite lost faktiskt. Vilka överfall pratar du om?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|