TheHenrik
Jag väljer att inte skriva något här.
Smaskigt!
Jag såg själv fram emot en fin tur ikväll (16 grader och sol) men än en gång fick jag käppar i hjulen. Hade kört en rätt lång tur i fredags (relativt inspirerad körning) och då var det inga som helst problem med hojen, men så ikväll... åker iväg med bra över halvtank, vilket i normala fall har gått utmärkt. Hinner ca 3 mil innan den börjar hosta och bete sig konstigt som vanligt.
Happ tänker jag för mig själv lite uppgivet och parkerar i en P-ficka efter vägen. Stänger av hojen (går på tre cylindrar och väldigt ojämnt i allmänhet). Väntar några minuter. Startar upp igen och så går den som smort... några kilometer. Då dog den totalt och vägrade starta. Var bara upp på bönpallen baki farsan och köra hem och ta släpet och bilen och hämta.
Nya förgasare är på gång dock så förhoppningsvis på tisdag eller onsdag har jag dom och kan prova på nytt. Får hoppas att CV36rna råder bot på problemet, för annars är det väl antagligen nåt med tändningen...
Verkar vara ett oerhört tråkigt och konstigt problem du har. Jag har följt det på forumet. Tyvärr har jag inte någon som helst aning vad det kan vara. Hoppas bara att det löser sig! Det är kul att köra inspirerat
TheHenrik