Kan någon ge mig en länk till en sida som visar aktuella utväxlingar per växel i GSX 1100 lådan.
Står inte det i verkstadshandboken??
Kan någon ge mig en länk till en sida som visar aktuella utväxlingar per växel i GSX 1100 lådan.
Kan någon ge mig en länk till en sida som visar aktuella utväxlingar per växel i GSX 1100 lådan.
Längst ner på denna sida kan kanske vara något..
http://www.thegsresources.com/gs_garage.htm
Hittade den här i garaget idag! Trodde den var försvunnen i någon flytt för länge sedan. Som ny dessutom! Inte så mycket motor kanske men den tillhör ju tråden på sitt sätt
/U
Hittade den här i garaget idag! Trodde den var försvunnen i någon flytt för länge sedan. Som ny dessutom!
/U
Hm, sån har jag jagat i 22 år...........
I f-n hittar jag nån i garaget....................
Den som spar han har
Grattis, måste varit en skön feeling att öppna den kartongen.
Har du många kartonger som står oöppnade efter flytt??
Hittade den här i garaget idag! Trodde den var försvunnen i någon flytt för länge sedan. Som ny dessutom! Inte så mycket motor kanske men den tillhör ju tråden på sitt sätt
/U
Då är ju allt komplett, fick du ta in den eller var du tvungen att hänga den i garaget Har du skinnställ också?
/Ingvar
Skinnställ, det har du väl sett? Aningen moderniserat bara
/U
Bra jobbat att kunna använda samma ställ efter 28 bast
Hittade den här i garaget idag! Trodde den var försvunnen i någon flytt för länge sedan. Som ny dessutom! Inte så mycket motor kanske men den tillhör ju tråden på sitt sätt
/U
Nån Katanaägare som kan göra mig en tjänst?
Vad är yttermåttet mellan ramrören under motorn. Alltså måttet från utsidan av höger ramrör till utsidan på vänster ramrör.
Det borde vara samma som på din ram eftersom motorerna passar i bägge utan modifieringar.
Svårt att mäta när man är solo och rovan sitter i ramen, men ca 31cm.
Gjorde nya fästen för tändspolarna ikväll. Bockade lite 6mm gängstång i skruvstädet (med plastbackar och en plastklubba), blev riktigt bra måste jag säga.
Sen började jag se över infästningen av oljekylaren lite. Just nu har jag haft en oljekylare på 7 rader, vilket enligt mina mått mätt motsvarade ungefär två gånger så mycket kylarea som originalkylaren. Denna har varit fäst med två vinkeljärn i aluminium. Men efter lite funderingar hit och dit nu ikväll så provade jag montera på en 16 raders kylare som råkade ligga i garaget. Den passade men kanske var det lite väl tight mot nedre gaffelkronan. En 13 raders kylare skulle däremot passa perfekt, och det skulle ju ge ytterligare en dubblering i kylarea. Ska börja skissa på lite fästen som en kompis ska få fräsa i lite aluminium.
Skadar nog inte en varm sommardag eller på en bankörning.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |