smen
Intressanta män luktar diesel
Katanapilot skrev:Här är hon .
Klar men inte provkörd ännu.
Katanapilot skrev:Här är hon .
Klar men inte provkörd ännu.
Ser bra ut! Bara att flytta bakdämparna till det bakre läget i svingen och tuta och köra....Matte GC skrev:Ville bara visa vad jag har fått tag i.
Hojen står och väntar på mig i Florida så den kommer nog inte rulla på svenska vägarna förrän i början på Juni. Men den som väntar på något gott osv...
http://gallery.voodoo-people.com/ramius
Matte GC skrev:Ville bara visa vad jag har fått tag i.
Hojen står och väntar på mig i Florida så den kommer nog inte rulla på svenska vägarna förrän i början på Juni. Men den som väntar på något gott osv...
http://gallery.voodoo-people.com/ramius
RPM lover skrev:Ja chrille och Gradin säg den lycka som varar läckage på en oljeretur en liten satans o-ring som gett upp.
Det tråkiga är att man måste riva halva motorn för att fixa den (lyfta toppen).
Bandit1200 skrev:Kompisen har precis köpt en gsx1100ef -84. Men det den låter lite fisigt.
Kan man modda orginaldämparna?
En sak till, den har en tendens till att vilja wobbla på motorbroms eller släppt gaspådrag. Den är väldigt mjuk i gaffeln, är det det som orsakar wobbel?
Vad gör man i så fall? Länger fjädrarna med en distans? Styrdämpare?
Bandit1200 skrev:Kompisen har precis köpt en gsx1100ef -84. Men det den låter lite fisigt.
Kan man modda orginaldämparna?
En sak till, den har en tendens till att vilja wobbla på motorbroms eller släppt gaspådrag. Den är väldigt mjuk i gaffeln, är det det som orsakar wobbel?
Vad gör man i så fall? Länger fjädrarna med en distans? Styrdämpare?
Wibbe skrev:Håller på o renoverar en växellåda på en katana
Näsström skrev:Hade samma problem på min Katana när jag körde med orginal gaffeln. Det var då styrlagren som var dåliga , försvann helt efter jag bytt dem..Lycka till!!
chrille_08 skrev:Vad har du gjort för illa? Nåja, med ditt tempo torde det vara uppstartat igen om max 3dagar
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|