KZ skrev:Se biker66 inlägg, dessutom kan du se om det sitter exportkammar monterade, genom att det är ett "D" stansat på änden/gaveln av kammarna om det är exportkammar.
Om du inte har exportkammar, har jag ett par beg. -84 exportkammar till salu om du är intresserad..
Noop har haft för mycket för mig sista veckorna,senast kurs i Landskrona och kom hem i går kväll.RPM lover skrev:Piloten
Nå har du provgasat än ?
Katanapilot skrev:Noop har haft för mycket för mig sista veckorna,senast kurs i Landskrona och kom hem i går kväll.
Själv då,är det någe drag i R:en
Katana org skrev:Det saknas alltså ett drev att driva varvräkaren med? Alltså om man tänkt att använda dom till min GSX 1100 s-82 org.
KZ skrev:Vet inte om det är mekanisk varvräknare på din -82:a, på min förra -81:a var det mekanisk varvräknare och på den var det andra kammar än 84 - 86 p.g.a. av varvräknardrivningen, i övrigt lika kammar vad jag vet.
Har min hos TH 1460:-hel/hel.Rawlaw skrev:Var igår och tittade och lade handpenning på en katana och det känns bra! Undrar vad ni som har katanor har dem försäkrade och om det finns någon klubb för dessa klassiker? Hojen är inte original utan har modernare framgaffel, fälgar bromsar och trimmad motor mm.
Katana-mannen skrev:Får man inte köra sidewinder i år heller?
Katana-mannen skrev:Hejsan alla!
Kul att det händer lite i era garage, själv har jag satt batteriladdaren på svarten och ska förhoppningsvis starta upp den i veckan. Vilka kommer till Bike weekend i juni?
Får man inte köra sidewinder i år heller?
Katana-Mannen
RPM lover skrev:Japp det är som Anders skriver inte tillåtet i år heller by the way du har längre sving än mig nu
Men jag kommer att vara i Västerås då.
Piloten
har du gasat nu då ??
Katana-mannen skrev:Kommer alltid att ha kortsving det vet du!
Qwerty skrev:Är det inte lättare att du kontaktar ägaren?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|