RPM lover skrev:Jag vet det men den är i alla fall längre än vad jag har nu
Såg den på Blocket förut. Helt klart rätt stuk!Rawlaw skrev:Bild finns under hojbilder i galleriet då jag inte lyckas ladda upp den här. Ska ta lite egna senare.
Rawlaw skrev:Gammal Ludvika räser, där ser man! Är det någon som vet mer historik så dela med er! Vet nämligen inte så mycket om cykeln. Tänkte spåra byggaren via bilregistret och få lite info.
Har några bilder på hojen om du är intresserad. Bilder från Esas garage.Rawlaw skrev:Gammal Ludvika räser, där ser man! Är det någon som vet mer historik så dela med er! Vet nämligen inte så mycket om cykeln. Tänkte spåra byggaren via bilregistret och få lite info.
Rawlaw skrev:Jo, cykeln är enligt info från den senaste ägaren lågkompad för att kunna lustgasmatas
andersbrink skrev:Bultmönstret är detsamma, däremot kamkedja å sånt har jag ingen som helst pejl på. Angående oljeförsörjning, du måste även plugga oljekanalerna vid de yttre bultarna i toppen så att inte pinnbultarnas "ihåligheter" fylls med olja - som sen kan läcka.
M-son skrev:Vet någon vart jag kan vända mig? Jag vill ju vara ute o åka! Inte sitta här vid datorn o klia mig i huvudet...
KZ skrev:Du kan prova http://www.motospeed.se ifall du orkar åka till Västerås, de håller definitivt på med gamla GSX:er
Borde finnas nån i Sthlm oxå, kanske http://www.dinmc.se/ kan ta sig an hojen.
Har hojen tidigare fungerat som den ska med den bestyckningen du har nu?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|