Oerhört fräckt! Finfina bilder. Hur många hk på bakhjulet har ni egentligen???
Henrik F
Eftersom vi båda har bänkat en gång Peter Anderssons bänk så, i samma bänk:
jag 173,7
Danne 304 (tror jag) innan primärtransmissionen smällde i bitat.
/Ingvar
Oerhört fräckt! Finfina bilder. Hur många hk på bakhjulet har ni egentligen???
Henrik F
Eftersom vi båda har bänkat en gång Peter Anderssons bänk så, i samma bänk:
jag 173,7
Danne 304 (tror jag) innan primärtransmissionen smällde i bitat.
/Ingvar
Efter en regnig dag på Kjula fick vi köra 2 repor var. Rätt liten utväxling på en dag mao. Stockholmssektionen var representerad av undertecknad och burnadanne.
Bilderna i ordning:
1) Gammelknarren får bränna lite gummi
2) Start
3) Tidsbevis, tyvärr kör en del snabbare Min tid hade kunnat varit bättre om inte om fanns. Jag vill också köra en 9:a.
4) Stilstudie av startteknik
5) Snilllen spekulerar
/Ingvar
PS
Grattis till andraplatsen Danne.
Jag har flera kort på dig, skicka PM med email så skickar jag fullformatsbilder.
DS
Tufft
Men va seriösa ni ser ut, depåtält(tak) o grejer! Känns som man får åka med vid tillfälle och om inte annat agera påhejjare så 10:an raderas Vad fick Danne för tid på kortet då, om han nu blev tvåa? Eller rättare sagt dagens näst bästa tid. Av två repor. Katanan han kör mot på bilden har man ju sett lite här och där förut, nysåld/köpt också?
/U
Danne satsar hårt. Tältet var visst ett reafynd från Jula, jag tror han har några bilder på hur tältet såg ut efter lite regn och blåst, ett förhandstips är att det såg "använt" ut
Tiderna får han redogöra för själv när han vaknar, men det var inte under 10.18.
Race-katanan på bilden kom nog på tredje plats bland GSX representationen denna dag.
/Ingvar
ngn som behöver en ny bigblock 1500 cc med 14:1 kolvar ?
Hör av er isf...// H
Såg trevligt ut! Tyvärr så packade jag och hojen ihop redan på lördagen.. åkte hem med 16 krokiga ventiler. Kamkedjespännarn var inte längre i en del.
Nya ventiler på väg så förhoppningsvis så bettan igång igen om ett par veckor.
..om någon har vippor till den senare toppen så är jag intresserad. (3 gick av) vet inte om det är någon skillnad mot tidigare men dom ser lite kraftigare ut än dom jag har liggandes från den gamla toppen från -82.
Offerings to the god of speed!
Aj aj aj. Tyvärr har jag bara ett set risiga -84 vippor, hårdsvetsningskandidater. Du hade väl den berömda oförstörbara amerikanska kompositspännaren. Vad fick den att dela sig tro?
Första helgen i augusti är det dags igen, så du har hela semestern på dig
/Ingvar
Jo den har jag och den höll men själva spännaren gick av..! Jag räknar med att snart vara på hjul igen.
Grattis, jag var bra sugen när jag såg blocketannonsen, men det räcker med ETT projekt som småbarnsförälder...
125.51 pollar på bakhjulet. Får väl anses var hyggligt med standardborr. Vridet borde väl ligga kring 105-115nm.
Har hela 10hk mer än farsgubbens hoj nu också.
Äntligen är Dragracing licensen tagen efter 10 års längtan
Första gången med "gran" som starter, svårt med hur kul som helst.
Bästa repan var den som var efter licensen:
10,2632s
234,17km/h
60-fot 1,8728s
De omtalade tältet ligger förnärvarande på Eskilstuna återviningscentralen, efter ett skyfall och 20 s/m får återkomma med en bild
Såg trevligt ut! Tyvärr så packade jag och hojen ihop redan på lördagen.. åkte hem med 16 krokiga ventiler. Kamkedjespännarn var inte längre i en del.
Nya ventiler på väg så förhoppningsvis så bettan igång igen om ett par veckor.
..om någon har vippor till den senare toppen så är jag intresserad. (3 gick av) vet inte om det är någon skillnad mot tidigare men dom ser lite kraftigare ut än dom jag har liggandes från den gamla toppen från -82.
Offerings to the god of speed!
Man måste vara försiktig var man lägger sina grejorHaru snott min hjälm Danne?
/U
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |