Kom förbi bara !
Jag funderar med blandade känslor och vet inte riktigt om det kommer bli realitet överhuvudtaget men jag funderar starkt på att sälja Katanan om jag får ett vettigt bud.
Jag har inga direkta behov av pengar och kommer därför inte skänka bort den heller.
Skälen till varför är ganska enkla.
Jag har åkt 4 mil i år och har helt enkelt inte haft tid och speciell inspiration till att köra mer.
Jag har ett annat bygge jag är sugen på att göra vilket leder till att jag inte kommer bli hojlös och bygga saker är bland det roligaste jag vet.
Katanans set up nu är för kortare svängar typ caféracerstuket men inget man ger sig iväg på längre turer med och det har jag mer och mer börjat känna som en nackdel.
Det var kul att gasa som en tok inne i stan för 20 år sen men tiderna förändras eller jag blivit mognare.
Hojen är inget för en vanlig amatör att gasa omkring med utan kräver kärlek och omvårdnad precis som alla gamla saker gör.
Kommer någon med ett vettigt bud på den som uppskattar all uppdatering som gjorts på den så finns det en stor chans att jag säljer.
För den som vill veta vad det är för något kan ni läsa min byggtråd.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=205229
Hej Gubbar
Släng upp någon bild från igår nu man sitter fortfarande å deppar över att man missade kvällen...
//NH
PS Nu är fuggarna genomgångna och gammle Svarten brummar fin fint...
Tar en repa i kväll mot Skokloster för att testa accet..
Tokfan!
Ställ den längst inne i garaget under ett skynke ett par 3- 4 år, du ångrar dig inte när du rullar ut den igen...
Tro mig jag vet!!
27år med samma Harris - sälja den NO WAY
//NH
Nån som vet var jag kan beställa låsclips till förgasarnålen? (rs 32)
braigasen har, men ingen postorder.
Här i kalmar är finns inte suzukihandlare. (ska f..n öppna en egen)
Eller om det är nån i kalmartrakten som har nåt liggandes.
Kan skvallra lite.
Var förbi donken och stod och väntade. Sedan dök Katana org, Huge747och burnadanne äntligen upp. Många som kollade på de fina cyklarna.
Själv hade jag inte sett burnadannes hoj förut, riktigt läcker. Snygg turboinstallation tycker jag. Hotrod hela hojen!
Hej Gubbar
Släng upp någon bild från igår nu man sitter fortfarande å deppar över att man missade kvällen...
//NH
Borde väl passa med vilket clips som helst som härstammar från en förgasarnål eller? Not exactly rocketsciense as they say
Blev 2 ute i Waxholm inga mästerverk direkt, men ett litet minne iaf Borde givetvis tänkt till inne vid Donken. För där stod dom snyggt uppradade utanför entrén!
/U
Nån som vet var jag kan beställa låsclips till förgasarnålen? (rs 32)
braigasen har, men ingen postorder.
Här i kalmar är finns inte suzukihandlare. (ska f..n öppna en egen)
Eller om det är nån i kalmartrakten som har nåt liggandes.
Ring honom, han skickar.
Blev 2 ute i Waxholm inga mästerverk direkt, men ett litet minne iaf Borde givetvis tänkt till inne vid Donken. För där stod dom snyggt uppradade utanför entrén!
/U
Skall kolla.Nån som har en original fungerande tändspole liggandes och vill avyttra
Nån som har en original fungerande tändspole liggandes och vill avyttra
Fannnnn, lyckats göra av med hojnycklarna. någon som vet hur man blir kvitt styrlåset? Har extranycklar men inte för styrlåset tyvärr.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|