Boffen
Thank you very much
Den går i 173km/h, läste det i nån svensk mc tidning.Gustav1 skrev:Hur fort går den då? Jag var uppe i 170 under provkörningen (på särskild inhägnad bana) och där fanns allt mer att ge.
Den går i 173km/h, läste det i nån svensk mc tidning.Gustav1 skrev:Hur fort går den då? Jag var uppe i 170 under provkörningen (på särskild inhägnad bana) och där fanns allt mer att ge.
Gustav1 skrev:59 900 kostar den.
Boffen skrev:Den går i 173km/h, läste det i nån svensk mc tidning.
Kan aldrig stämma det gör ju frugans virago nästan med lite medvind och full blåsa, den har ju bara ca 50 kusar, har själv lobbat hemma för att hon skall slå till på en Er6n eller fBoffen skrev:Den går i 173km/h, läste det i nån svensk mc tidning.
Kan inte sätta fingret på vad det är men den faller mig inte i smaken.Don Quixote skrev:Men med ett pyttepris på 59.900 kronor förväntade jag mig inte mycket körglädje. Så fel man kan ha. 72 hästar låter klent men.....
Kan inte tänka mig att det finns nån annan hoj i den prisklassen som kommer i närheten. Dessutom f.klass 5.
tjockisbulle skrev:Försäkringspremierna borde ju vara mänskliga då man dessutom kan få den med ABS ?
Jag vill ha!
Tråkigt för nybörjarna dock att man inte får köra upp för A med en sån här hoj, det tycker fan jag är helt sjukt. Idag med allt snack om att hojjar har för mycket effekt, denna hoj har för liten motor för att köra upp med A behörighet, trots 70hk!
Don Quixote skrev:Nah... Det låter ordentligt snett att den skulle toppa bara 173km/h. Jag hade upp den i 140 nånting och det var på en liten raka inne i stan. Borde gå att krama upp den i iaf 200...
Gren skrev:Hur känns fartvinden när man drar på lite?
2fast4hjo skrev:Läste att priset i sverige "skulle bli en bra bit över 60000"
Kanske kan fås för 59900 i butiker som kan parallellimportera
Syss skrev:Vet inte var du fått det ifrån... Beviks säljer dem iaf för 59 900:- och de är ju fan inte billiga någonstans!
Don Quixote skrev:Var ute och testkörde Kawas nya ER6a en stund i eftermiddag. Mer positivt överraskad har jag nog aldrig blivit. Till att börja med var den ordentligt snygg i verkligheten.
Men med ett pyttepris på 59.900 kronor förväntade jag mig inte mycket körglädje. Så fel man kan ha. 72 hästar låter klent men det var då ordentligt mycket mer mos i den motorn än i min 130-hästars ZX6RR upp till 9000 varv. Sen uteblir topp-rushen helt men runt omkring och i göteborg hade jag roligare på denna än på en sporthoj. Dessutom kändes chassit som hämtat från en modern 600.
Kan inte tänka mig att det finns nån annan hoj i den prisklassen som kommer i närheten. Dessutom f.klass 5. Skulle nästan vilja ha en själv!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|