I somras jag i bil. Följde efter en typ hundra 2 5 a ?Sköna värmehandtag där Elm. Det gör förhoppningsvis att du kan åka hoj lättare i kylan senare i år.
Tyvärr är KLX230 aningens för liten för att jag skulle vilja skjutsa min Camilla på den (inte ett ord om hennes vikt nu .. ? ), jag leter lagom passivt efter en tyngre hoj som jag kan tänka mig skulle funka att skjutsa henne på, jag vill kort sagt få med min favviskisse på min favvishobby (och hoppas att vi inte börjar tjafsa). Och i samband med det skulle jag aldrig låta Camilla sitta på någon hoj utan lämpliga skydd, på den biten är jag totalitär diktator.
Annars, livet är som sagt farligt.
Sidvagn ? En tvåhjulsdriven Ural kanske? Plats för allehanda husdjur och bagage.Sköna värmehandtag där Elm. Det gör förhoppningsvis att du kan åka hoj lättare i kylan senare i år.
Tyvärr är KLX230 aningens för liten för att jag skulle vilja skjutsa min Camilla på den (inte ett ord om hennes vikt nu .. ? ), jag leter lagom passivt efter en tyngre hoj som jag kan tänka mig skulle funka att skjutsa henne på, jag vill kort sagt få med min favviskisse på min favvishobby (och hoppas att vi inte börjar tjafsa). Och i samband med det skulle jag aldrig låta Camilla sitta på någon hoj utan lämpliga skydd, på den biten är jag totalitär diktator.
Annars, livet är som sagt farligt.
Men vänta, vaddå? Ska du åka iväg med den i en bil? Var ska service göras? Vad är det för typ av service? Om det bara handlar om att byta olja & oljefilter så kan du alldeles säkert göra det själv. Det tar en kopp kaffe och lite gegg med olja och filter.Packad för transport till service.
Hur full var du när du skrev det inlägget...?I somras jag i bil. Följde efter en typ hundra 2 5 a ?
några nån mil med tjejen på bönpallen limpan? Sollentuna Rosersberg typ. Dom sinka inte så mycket å kunde vinna i rondeller då dom skar igen den. Såg bara gulligt ut. Så du kan nog skjutsa på din stora maskin ?
Troligen du som var full?Hur full var du när du skrev det inlägget...?
Fick läsa det tre gånger innan jag begrep vad du skrev!
Ingick i priset så då ska det ju utnyttjas. Sen ingick en pakethållare med som skulle monteras nu. Den hade varit coronaförsenad. Och dom visste inte riktigt hur snabbt dom kunde fixa den så jag körde hem för att jaga råbock och fixa på gården under tiden. Men jag körde hem den sen i mitt nya Berik allvädersställ.Men vänta, vaddå? Ska du åka iväg med den i en bil? Var ska service göras? Vad är det för typ av service? Om det bara handlar om att byta olja & oljefilter så kan du alldeles säkert göra det själv. Det tar en kopp kaffe och lite gegg med olja och filter.
Hmm.. Jag hade inte litat på någon. Servicen gör jag helst själv i alla fall.Ingick i priset så då ska det ju utnyttjas
Om den rasar så vill jag inte ha tjafs om garantier. Så det är det värt. Det var ju Kawasakihandlaren som servade den.Hmm.. Jag hade inte litat på någon. Servicen gör jag helst själv i alla fall.
Jag fick min pakethållare ganska snart efter beställning, det var bara förra året jag väntade på några saker i mer än en månad, det fattades nån detalj bara så dom höll ordern. Men generellt sköter sig Probike när det gäller grejer till min KLX. Nästa gång tänkte jag beställa lite hjullager och packningar, eventuellt plasterna/panelerna också så att jag kan klibba på lite roliga dekaler och se grym ut på vägarna, och sen ändra tillbaka när jag är klar med att se grym ut. Sen kan det vara bra att köpa en extra avgaskrök, dom rostar har jag sett på andra hojar.
Speglarna vill jag verkligen rekommendera, i synnerhet eftersom du jobbar i skogen och där vill du fälla in dom. Det är fasta lägen mellan infälld/utfälld så man behöver bara dra i dom tills det tar stopp.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|