Måste du inte balansera däcken?Ok, du har en lite lägre maskin, typ för bordsmontering. Fast man kan greja med ganska feta däck med den, ser jag. Jag är mest nojig för att skrapa fälgen. Jag har köpt dessa plastmellanlägg på Biltema, och bra däckjärn också. Jag får se om jag vågar använda maskinen, hoppas mina nya däck är mjuka och fina som lakrids, då går det någ lätt.
Måste du inte balansera däcken?
Nej, man måste ju inte inte. Dom går ju inte så fort. Handtagen är sådan som ska vika sig. Men mest köpte jag dom för att dom är kortare och man kan justera greppet. Och en liten del för att de är bra mycket snyggare än de jättelika originalspakarna.öh... nja, måste jag det? Kör ju bara max 110-120 kmh.
Eller så kanske jag tar med hjulen till Probike, så kan teknikern där göra det åt mig och balansera hjulen och allt sånt.
Fina handtag där, det är sådana som viker sig va? Jag gillar mina originalhandtag, har inte lyckats rulla runt på sidan ännu med hojen. (peppar peppar!)
Jag fick ju prostatacancer och var tvungen att operera mig. Och då får man inte sitta på hoj på ett par tre månader så det enda jag kan göra med den är att pimpa den. ? Firade fyra veckor efter operation igår med att köra ner till vägen och tillbaka med dottern därbak. Kanske 120 meter. Men det var lite ömt så den får stå en månad till innan jag testar igen. En månad är ju ingenting i det hela.OK. Jag har själv inte kommit så långt i min tvåhjulskarriär att jag 'stylar' om hojen, ännu. Det får bli nån gång när jag känner behovet. Jag tycker den ser grym ut oavsett. Jag har köpt dom där originalplasterna för handtagen, sidorna vid fötterna mot ramen, och bottenplattan, men inget monterat än. Köpte t o m det där tjockare styret, men när jag fick hem det tyckte jag att det ursprungliga såg bättre ut ändå.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|