Kanon, samma längd som mig, får ta och titta på den då
189cm här och sitter som en kung
Kanon, samma längd som mig, får ta och titta på den då
Några tankar om nya 2017? Är sugen på hoj nästa år och det känn som den skulle passa mig suveränt, om jag nu sitter bra på den också såklart.
Några tankar om nya 2017? Är sugen på hoj nästa år och det känn som den skulle passa mig suveränt, om jag nu sitter bra på den också såklart.
Ni som installerat Oxfords värmehandtag. Hur har ni placerat kontrollenheten, finns ju inte direkt mycket plats på styret. Lite tips vore fint innan jag ger mig på detta projekt. Märkte dessutom att styrändarna sitter något fruktansvärt när jag kände lite på det, antar att slagmejsel gäller?
EDIT: Klurade lite till, det bör gå att fästa hållaren mycket snyggt om man kapar den lite enligt ungefär streckad linje på bilden och sedan sätta den som en bricka under den övre skruven. Det är ju rundat under annars hade man kunnat använda bägge skruvhålen. Eller vad tror ni?
Ni som installerat Oxfords värmehandtag. Hur har ni placerat kontrollenheten, finns ju inte direkt mycket plats på styret. Lite tips vore fint innan jag ger mig på detta projekt. Märkte dessutom att styrändarna sitter något fruktansvärt när jag kände lite på det, antar att slagmejsel gäller?
EDIT: Klurade lite till, det bör gå att fästa hållaren mycket snyggt om man kapar den lite enligt ungefär streckad linje på bilden och sedan sätta den som en bricka under den övre skruven. Det är ju rundat under annars hade man kunnat använda bägge skruvhålen. Eller vad tror ni?
View attachment 435489
View attachment 435490
Jag har Oxford på min SX (2011) och upplevde inga problem med att fästa i båda hålen på vänster sida av styret. Jag ska lacka fästet svart så syns det nästan ingenting.
Snyggt! Ja, du har lite mer lullull där på handtaget. Kanske skiljer i infästningen.
View attachment 435535
Så här ser min 2011 ut. Jag tryckte dit fästet under de två skruvarna. Sen drog jag åt så mycket jag vågade. Funkar bra.
View attachment 435620
Investerade efter mycket funderande och googlande i ett par Vance & Hines urban brawlers. Tog drygt en timma att montera. Allt passade perfekt på min 2014 års modell. På bilden ses resultatet. De låter perfekt enligt min smak och väskorna får plats.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|