Teppas
Gudomlig sporthojare
Då var årsservice gjord samt nya Pirelli Angel GT monterade!
Gick upp till 190/55.
Ser fram emot våren...
Gick upp till 190/55.
Ser fram emot våren...
Då var årsservice gjord samt nya Pirelli Angel GT monterade!
Gick upp till 190/55.
Ser fram emot våren...
Skulle vilja skicka på ett slip-on till våren som funkar med packväskor.
Någon som har några tips?
Akrapovic har ju ett som sålts som originaltillbehör som funkar med sidoväskor.
Den här har en Arrow pipa med väskor.https://www.blocket.se/stockholm/Kawasaki_Z_1000_SX_ABS_77195540.htm?ca=11&w=1
Passar på att fråga då jag funderar lite på en 1000 sx, vilka serviceintervaller är det på årsmodell 2015 och framåt?
Den här har en Arrow pipa med väskor.https://www.blocket.se/stockholm/Kawasaki_Z_1000_SX_ABS_77195540.htm?ca=11&w=1
Passar på att fråga då jag funderar lite på en 1000 sx, vilka serviceintervaller är det på årsmodell 2015 och framåt?
Servade precis min (550 mil nu) och nästa service vid 1200 mil eller 1 år. Således 600 mils intervall.
Det var dyrt. Fick aldrig några sådana serviceräkningar på min, som definitivt passerade den stora servicen med ventiler i min ägoGjorde service vid 4200 mil i sommar inkl. ventilkoll och allt. Inga ventiler behövde justeras. Vad jag vet har ventilerna inte justerats tidigare. Hojen hade gått 1800 mil då jag köpte den.
Dyr jäkla service var det iaf, nästan 10000kr...
Ska själv göra årsservice till våren, min gått ungefär lika som din, vad fick du betala?
Såg att du bytte däck också, vad gick det på?
Det var dyrt. Fick aldrig några sådana serviceräkningar på min, som definitivt passerade den stora servicen med ventiler i min ägo
Någon som testat Kawasakis comfort seat?
Är ganska nöjd med den som sitter original men efter att kört en 50 mil under en dag känns det givetvis.
Frågan är bara om det blir bättre av komfortsadeln, skapligt dyr också, ca. 4500kr.
Köpte liknande till en Honda och det var en besvikelse.
..............................................
Ej testat, tycker std är rätt okej men skall man tuffa väldigt långt så kanske Gel sadel är skönare.
Känns som att man "överlever" med Std.
Har inte heller provat gelsadel. Jag köpte min hoj 120 mil hemifrån och använde en airhawk då jag körde hem den. Det funkade ok. Nu är jag van och körde 100 mil på en dag i våras på enbart standardsadel.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|