Ser bra ut! Gillar speciellt ditt montage av knappen och eluttaget. Jag har ju Oxford handtagsvärmare och de har ju betydligt större kontrollenhet. Well, well... Det går säkert att fixa.
Oxford har ju lite mer funktionalitet i gengäld. Min är bara en dum knapp. Lyckligtvis finns ju ett accessory-uttag i framänden på hojen (det är med på kabelbilderna, där jag tar strömmen) som är kopplat så att tändningen måste vara på för att det ska komma ström i uttaget, så jag kommer ändå aldrig kunna dra ur batteriet med avstängd hoj, som är en av funktionerna i oxfords kontrollenhet, om jag inte missminner mig.
Och jo, jag tyckte de där trianglarna i instrumenteringen var som gjorda för en knapp och ett uttag, har tänkt göra det här rätt länge nu, typ sedan jag köpte hojen. Blev ju alldeles prima, om jag får säga det själv.
Ett besvär med 12V-uttaget var att det satt ett stag därbakom lite lagom ivägen, så det blev inte helt perfekt, så eventuellt kommer jag byta uttaget mot något en aningen kortare. Så om nån annan får samma idé, tänk på att det är ont om plats just där, det gick för mig genom att jag böjde kontakterna i bakänden på 12V-uttaget, men det är absolut noll i utrymme kvar där.