slangklämman
Medlem
r&g tailtidy och vita fälgstripes är beställt
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Upp med bild sen, nyfiken på hur det blir med tail tidy!r&g tailtidy och vita fälgstripes är beställt
Fler som skaffat? Fortfarande inte provkört själv. Har i skrivande stund inga direkta planer på ett införskaffande heller, men är ändå intresserad av hur den upplevs vid en direkt jämförelse med Er6an.
Pressen verkar iaf rörande överens om att den är bättre än föregångaren.
lättare och ännu mindre än er6an. känns som att er6an är något vassare och mer varvig, sportig. gillade er6 bättre och sålde min z650 då det kändes lite moppe över det hela. skulle jag köpa en billig pendlare idag skulle mt07 få mina pengar.
Tycker den är mycket trevligare än ER6 var, motorn är ju liiiite tråkigare men med närmare 20 kilo mindre så upplever iaf jag Z650 som en piggare hoj.Fler som skaffat? Fortfarande inte provkört själv. Har i skrivande stund inga direkta planer på ett införskaffande heller, men är ändå intresserad av hur den upplevs vid en direkt jämförelse med Er6an.
Pressen verkar iaf rörande överens om att den är bättre än föregångaren.
Funderat lite på ett helsystem för att bli av med den sjukt fula och klumpiga katten, men då vill man helst mappa den med det nya systemet och det blir lite för mycket pengar att lägga på en så billig hoj för min del...Testade en ”vanlig” Z650 mot min Z650 med helakrasystem.
Blev lite förvånad hur 3 kilo lättare och kanske 5 hk och någon Nm starkare akrapovic kunde vara så mycket starkare och snabbare. Men det är klart att akra kan sina saker.
Jag tycker inte det, fartvinden stör betydligt mer då.Hur är vibrationerna i tex 110 km/h konstant fart, är dom störande?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|