Tjenixen!
Köpte i höstas en Z1000 -09 som har rastats ca 200mil. Går i planer på att köpa nya slipon då jag inte gillar Leo Vince GP slipon som sitter på nu.
Nån som har några bra tips? Jag är lite inne på att gå den enkla vägen o köpa 2st Akra slipon.
Har letat lite i slipon djungeln men inte lyckats hitta nåt slipon som sitter under hojen, tycker det vore schysst o få en helt ren bakdel, nån som vet var jag ska leta?
Tjenixen!
Köpte i höstas en Z1000 -09 som har rastats ca 200mil. Går i planer på att köpa nya slipon då jag inte gillar Leo Vince GP slipon som sitter på nu.
Nån som har några bra tips? Jag är lite inne på att gå den enkla vägen o köpa 2st Akra slipon.
Har letat lite i slipon djungeln men inte lyckats hitta nåt slipon som sitter under hojen, tycker det vore schysst o få en helt ren bakdel, nån som vet var jag ska leta?
Precis fått min Z750 av 2010 års modell
Om jag gjorde, hade nästan lovat mig själv att byta först nästa säsong.. men en sväng in på Stibix här i Borås och den var min
Precis fått min Z750 av 2010 års modell
Fan vad sugen man är på att köpa den nya z1000.... gahhh!!!
Har ägt tre st z1000 tidigare, 08-09... sen provkörde jag den nya z1000... god damn vilken skön hoj!
Får se vad som sker i framtiden!
(jag följer den här tråden hela tiden)
vad var det för skillnad för din del stockhaus? för min del var det 700:- i skillnad i pris på försäkring mellan Z750 och Z1000
Jag köpte mig z750 pga att försäkringen var dubbel så dyr. 29år, Hisingen-Göteborg eget garage körkort i 6år.
Halv/hel z750 = ca:10000/18000
Halv/Hel z1000= ca: 20000/28000
på Bilsport å mc
Tjenixen!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|