har du testat att ha motorn igång när du blinkar? vissa blinkare är väldigt känsliga på strömförsörjningen..
Nej, det har jag inte, kan kolla det också
har du testat att ha motorn igång när du blinkar? vissa blinkare är väldigt känsliga på strömförsörjningen..
ÄNTLIGEN, DET FUNGERAR!!!!
Jag var tvungen att koppla in 2 motstånd till fram.
Nu rockar det.
Tack alla för er hjälp!!!
ÄNTLIGEN, DET FUNGERAR!!!!
Jag var tvungen att koppla in 2 motstånd till fram.
Nu rockar det.
Tack alla för er hjälp!!!
och det som bara skulle behövas två till bak blinkersen enligt AVAMC,stockolmsbästa mc-varuhus?
Någon som tröttnat på sin z1000-10 och vill ha mer pulver.. Byt med mig! Har gått och blivit förälskad i z1000 2010-2011 http://www.blocket.se/orebro/Kawasaki_Ninja_ZX10R_helsystem_m_m_35284005.htm?ca=8&w=1
Tyvärr, det 10:ans modell jag har blivit kär i men håller på och velar mellan superduke och z1000. Var och provkörde båda modellerna igår hos beviks. Båda är trevliga hojar men tycker vtwin var lite ner underhållande.. Men kawan är ju så fin!! gaahh!hade du varit intresserad av en 07a så hade vi kunnat prata...
mvh
Fick precis mina Hongkong koppling och bromsgrepp, 252kr gick dom på. Blev ju galet mycket smidigare och skönare - Rekomenderas starkt! Via ebay.
Det blev väldigt bra Funderar på att byta mina.
Är det stor skillnad när du ändrar justeringen?
Här är skillnaden på bild, jag kör på läge 3 av 6, på båda. Finns dock en till fördel och det är att avståndet till backspeglar/koner/div ökar när man kryssar i köer. Inte kul när en sån där fladdrig plastskylt slår på bromsgreppet för att det sticker ut!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|