Nu orkar jag inte leta mer...orginalblinkers fram och nybytta Ledblinkers bak.
Nu till frågan hur ska dem kopplas in för att blinka som dem ska.(Ledblinkersarna).
View attachment 373929View attachment 373930
Nu orkar jag inte leta mer...orginalblinkers fram och nybytta Ledblinkers bak.
Nu till frågan hur ska dem kopplas in för att blinka som dem ska.(Ledblinkersarna).
View attachment 373929View attachment 373930
Har precis uppgraderat från en z750 till en z1000 2011 och har ett par funderingar som jag inte hittade svar på mha sök.
Tänkte skaffa ett slipon under vintern och tycker att de snyggaste är M4 GP och SC-Projects GP M2. Är ute efter det som låter högst/skönast så jag undrar ifall någon har erfarenhet av dem? Får man bra ljud utan att ta bort den stora katalysatorn eller är det att rekommendera på z1000?
På min z750 2010 hade jag akra kolfiber-slipon och det lät riktigt skönt, men är ute efter något lite högre nu.. Tacksam för alla tips!
Denna borde motsvara det du är ute efter.Låter gött och har ett fräckt utseende, behövs bara göra ett eget mellanrör. Priset var väl rätt ok också.Hej!
Jag undrar om det är någon här som har insikt om hur fresco full carbon slip-ons (http://www.fresco-exhaust.com/en/z750-07-12-full-carbon-style-z1000-p-129.html) ljudmässigt står sig mot till t.ex. Akrapovic och andra (åtminstone för mig) mer kända märken?
Har egentligen varit ute efter en z1000 08-09 men har inte riktigt hittat nån på lämpligt avstånd och då nu när en z750 av samma årsmodell dykt upp har jag funderat på att helt enkelt göra den lite mer z1000 lik med bl.a. Dubbla pipor då.
Tar också gärna emot andra förslag på fräcka slip-ons både utseendemässigt och ljudmässigt. För att veta lite vilken smak jag har så gillar jag framförallt ovala varianter och eftersom hojen jag kikar på är svart så tycker jag titanium varianter bryter det i övrigt rätt helsvarta mönstret rätt bra
Om man får vara jobbig har jag en snabb fråga till och det är ungefär vilka kostnader som tillkommer (och hur stora de är) om man satsar på helsystem istället men redan har pc?
Tack på förhand! /"En rätt ny själ på mc marknaden"
Här kommer några bilder på min hoj, det enda som inte är monterat ännu är fotpinnarna, men de ska monteras i morgon.
View attachment 359585
View attachment 359586
View attachment 359587
View attachment 359588
View attachment 359589
View attachment 359590
View attachment 359591
View attachment 359592
Vart kan jag hitta broms och kopplingsgrepp som inte kostar satan, är ebay det enda svaret eller kan jag hitta hyffsat billiga sådana i sverige?
Eller sitter nån på uppsättning som inte används och vill sälja??
Vart kan jag hitta broms och kopplingsgrepp som inte kostar satan, är ebay det enda svaret eller kan jag hitta hyffsat billiga sådana i sverige?
Eller sitter nån på uppsättning som inte används och vill sälja??
Mc varuhuset såg jag hade titax kopior för 1000:- då ingår både broms o kopplingsgrepp. Annars har axxon racing sånt som är schyssta för 1000:-
Jag köpte broms och kopplingsgrepp från hong kong för typ 250kr. Tog en vecka att få hem och det var absolut inget fel på grejjerna. Tjöööp.
Idag ska jag hämta ut mina broms o kopplingsgrepp från hong kong, tog två veckor från att jag beställde de. Ebay är fan bra skit!
Då det antagligen kommer bli en del bana nästa säsong så är jag inne på att sätta din kraschpuckar.
Är det någon som vet om de här är svåra att montera?
Alternativt om det finns några andra som passar (kraschpuckar till ninjorna tex)? De på bilden ovan är ju inte billiga direkt...
EDIT: Hittade de här också. Tror nog att det blir ett par sådana.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|