EgoGirl
Gammal o grå....
Halloj & välkommen i Z-sfären...
själv betalade jag 1600kr för min 1000km-service. Arbete 800kr samt olja+filter 800kr.
6000km-service gick på 650kr.
Tack! Då var det inte så farliga priser iaf
Halloj & välkommen i Z-sfären...
själv betalade jag 1600kr för min 1000km-service. Arbete 800kr samt olja+filter 800kr.
6000km-service gick på 650kr.
Jag tänkte vara utan hoj denna sommar och köpa en ny bil istället, men då kom värmen och suget. Förra året var jag utan kort hela sommaren, men i år tänkte jag försöka klara mig.
Har sneglat en del på Z1000 och tänkte åka in till handlaren efter jobbet. Hehe, det kanske blir ett impulsköp, vad tror ni är det ett bra köp?
Jag tänkte vara utan hoj denna sommar och köpa en ny bil istället, men då kom värmen och suget. Förra året var jag utan kort hela sommaren, men i år tänkte jag försöka klara mig.
Har sneglat en del på Z1000 och tänkte åka in till handlaren efter jobbet. Hehe, det kanske blir ett impulsköp, vad tror ni är det ett bra köp?
Knallade in efter jobbet igår, handlade en z1000 08 vit, hämtar den idag efter jobbet![]()
![]()
![]()
Knallade in efter jobbet igår, handlade en z1000 08 vit, hämtar den idag efter jobbet![]()
![]()
![]()
snabb fråga..
orginaldrev fram på min 03:a z1000?
Så då står de en splirrans ny Z750 i garagetSurt bara att man de ska regna å att den ska köras in=) ( Lr va faan lite regn har ingen dött av)
Nån som kan svara på hur man tar bort frontkåpan på en z750 -08... Har provat lite snabbt bara men den verkar sitta mer än vad jag trodde från början...
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |