Ahhhh! Äntligen fått grejerna ifrån lack men för h-eDen Bellypan som jag har fått är för f-n till en årsmodell 2003-06
Och nu har jag lackat den redan i pearl white. Men om någon av er har någon av dessa årsmodeller och är sugen på en så har jag nu en till salu för 1000:-.
Bilder på huggern har jag i alla fall![]()
Ahhhh! Äntligen fått grejerna ifrån lack men för h-eDen Bellypan som jag har fått är för f-n till en årsmodell 2003-06
Och nu har jag lackat den redan i pearl white. Men om någon av er har någon av dessa årsmodeller och är sugen på en så har jag nu en till salu för 1000:-.
Bilder på huggern har jag i alla fall![]()
Hallå! En av de första riktiga vårdagarna idag o så kärvar växellådan! Riktigt trög är denMan får nästan stampa ner ettan och då fastnar väljaren så att skon nästan inte får plats. Sen för att få i Neutral och ännu värr förbi upp till 2an får man ta i så in i... Någon som känner igen problemet pch vet hur jag enkelt kan rädda dessa vårdagar?
Det är på en z750 från förra hösten!
/P
Är första service gjord? (100mila)
Detta problem uppenbarade sig helt plötsligt denna säsong. Har justerat avståndet för växelväljaren, men det kan väl inte påverka?
Kan oljan vara dålig?
![]()
Om du inte bytt olja sen den var ny så är det nog boven, dom häller i en rätt tjock olja.
min var också riktigt trög innan ny olja kom i.
jaha det är här ni håller till =)
då joinar ja in här nu !
Ligger serviceintervalen på: 100- 600- 1200 mil?
Det gör du rätt i!
Stämmer bra med de serviceintervallerna![]()
haha satan då missade jag 600 servicen... kan man åka in med hojen nu när den är på snart 1000? eller måste man vänta tills 1200?
![]()
Får kanske ge mig på att byta, men den har var inte så här trögg i höstas, plus att de bytte olja, vad jag minns, på första service...
Jobbigt i varje fall![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |