Ahhhh! Äntligen fått grejerna ifrån lack men för h-e Den Bellypan som jag har fått är för f-n till en årsmodell 2003-06 Och nu har jag lackat den redan i pearl white. Men om någon av er har någon av dessa årsmodeller och är sugen på en så har jag nu en till salu för 1000:-.
Bilder på huggern har jag i alla fall
Ahhhh! Äntligen fått grejerna ifrån lack men för h-e Den Bellypan som jag har fått är för f-n till en årsmodell 2003-06 Och nu har jag lackat den redan i pearl white. Men om någon av er har någon av dessa årsmodeller och är sugen på en så har jag nu en till salu för 1000:-.
Bilder på huggern har jag i alla fall
Hallå! En av de första riktiga vårdagarna idag o så kärvar växellådan! Riktigt trög är den Man får nästan stampa ner ettan och då fastnar väljaren så att skon nästan inte får plats. Sen för att få i Neutral och ännu värr förbi upp till 2an får man ta i så in i... Någon som känner igen problemet pch vet hur jag enkelt kan rädda dessa vårdagar?
Det är på en z750 från förra hösten!
/P
Är första service gjord? (100mila)
Detta problem uppenbarade sig helt plötsligt denna säsong. Har justerat avståndet för växelväljaren, men det kan väl inte påverka?
Kan oljan vara dålig?
Om du inte bytt olja sen den var ny så är det nog boven, dom häller i en rätt tjock olja.
min var också riktigt trög innan ny olja kom i.
jaha det är här ni håller till =)
då joinar ja in här nu !
Ligger serviceintervalen på: 100- 600- 1200 mil?
Det gör du rätt i!
Stämmer bra med de serviceintervallerna
haha satan då missade jag 600 servicen. .. kan man åka in med hojen nu när den är på snart 1000? eller måste man vänta tills 1200?
Får kanske ge mig på att byta, men den har var inte så här trögg i höstas, plus att de bytte olja, vad jag minns, på första service...
Jobbigt i varje fall
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |