henke hå
ogilla facebook
någon som har koll på bra styrdämpare till z1000-08
jävla otäckt när den börjar vobbla når man sätter ner
efter en lång wheeli
efter en lång wheeli
Ngn som ha ett hum om hur länge drivpaketet håller på en z750?
Begriper oxå att det har med körstil osv att göra, men bara höftat sådär......600 mil? 1000 mil? Mer?
Dags att bli aktiv i forumet igen! =) Denna gång lämnar jag zx6r forumet och gör intrång hos er. Tror nämligen det blir en z750 så fort bilen blivit såld.
Måste bara fråga en sak innan jag är helt fast. Vad ligger era försäkringar på? Min ninja var underbar men försäkringarna gick upp så mycket att det får bli en fighet istället hoppas bara att det är lite billigare.
Dags att bli aktiv i forumet igen! =) Denna gång lämnar jag zx6r forumet och gör intrång hos er. Tror nämligen det blir en z750 så fort bilen blivit såld.
Måste bara fråga en sak innan jag är helt fast. Vad ligger era försäkringar på? Min ninja var underbar men försäkringarna gick upp så mycket att det får bli en fighet istället hoppas bara att det är lite billigare.
Hejsan, efter 1år av funderingar och läst samtliga inlägg på den här tråden så beslutade jag mig för att slå till på en vit Z1000 -08. köpte den på FUNBIKE idag så nu ska jag bara hem och riva i källaren efter skinnstället. Merparten av er verkar vara nöjda med hojen, vilket jag tror jag oxå blir när jag väl har kört den.
Tips är alltid välkommet
/tyskgrillvante
Hejsan, efter 1år av funderingar och läst samtliga inlägg på den här tråden så beslutade jag mig för att slå till på en vit Z1000 -08.
någon som har koll på bra styrdämpare till z1000-08
efter en lång wheeli
Grattis!
Men fan ännu en vit! Nejdå, grym färg och du kommer garanterat inte bli besviken, på vare sig motorn, chassit eller något annat. Nu vet jag inte vad du körde för hoj innan, men denna maskinen är KANON!
Körde Hornet förut så det lär bli ett rejält kliv upp, ska bli skitkul bara jag kommer i skinn brallorna som jag köpte för 25 kg sen haha.
Som sagt kollade på den i ett år och den vita är min mening den absolut snyggaste färgen.
Körde Hornet förut så det lär bli ett rejält kliv upp, ska bli skitkul bara jag kommer i skinn brallorna som jag köpte för 25 kg sen haha.
Som sagt kollade på den i ett år och den vita är min mening den absolut snyggaste färgen.
Du kommer känna dig 25kg snyggare på din nya vita z1000 till sommaren.. själv håller man på att längta ihjäl sig tills man får fixa sitt A-kort någongång så det blir dags för jungru turen med min pärla.
Har du optimerat den i bänk? Öppnare luftfilter?Slipon elelr helsystem?
Jo i bänk har jag haft den, enligt de som gjorde det så skulle det inte vara någon större skillnad med öppnare filter och helsystem.
Fick 128.56Hk på hjulet.
Vad annat kan man göra?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |