bullysmile
Killing time? time kills you!
Nån som vill sälja sitt framlyse/frånkåpa till mig?
Tillverkade ni egna hållare eller köpte ni? isåfall......vilken är bäst?
Halloj,
Är det någon som köpt en hugger till sin Z750 -07?
Jag håller på och tittar runt lite, och det lutar antingen åt en från Bodystyle eller en från Ermax. Någon som har erfarenhet av dom? Jag tycker de ser väldigt lika ut?
Köpte ju en Ermax så jag är kanske inte så objektiv men den passade riktigt bra med tanke på originalfästen/bult och lacken var riktigt bra i förhållande till original på hojen (kanske inte så svårt med svart men...)
Gav 1800:- har jag för mig och fransk som sagt var så lev.tiden var ju inte att leka med men det är ju vinter och ombyggartider så..
/M
Ja jag såg att du skrivit ett inlägg precis när jag hade postat mitt!
Den ser schysst ut, men frågan är om den är spetsig ovanför däcket till 07:an också? Enligt deras hemsida så ska man använda 2 stripes vid montering, en vid svingen och en på högra sidan. Stämmer det?
Snyggt med skylten där, tänkte ha så jag med men polisen är så nitiska här.. Hade så på min motard och det uppskattades inte.
Förresten, vad menar du med nya lysen? Fram eller?
Du har bytt baklyset va? Tänkte på att det ser ut som 07:ans.
Beskrivning.
Ok, tack för info. Då blir det till att beställa en sådan, väntetid gör inte så mycket, bara jag har den innan våren så!
Smart det där med M6, det ska jag nog titta närmare på.
Har du fäst den i "bak-kant" något? För det är väl M6an som man ser på bilden? Eller den kanske är original? Jag får knalla upp till garaget imorn och titta hur det ser ut..
(Anledningen att jag frågade om baklyse är för att jag trodde 06 såg ut såhär: http://www.kawasaki.se/Objects/w320h240_0000034006C7F116.jpg
Men det kanske var det året som den nya modellen började komma!)
M6-bult på bilden är original och var den som satt till originalhållaren för bromsslangen. Jag har borrat ett hål och gängat upp till M6 i bakkant på svingen (för att ersätta stripset). Bild kommer..
Nu har ju jag en Z750S, kanske därför inte baklykta ser likadan ut?
Tja!
Någon som har hittat några schysta tillbehör till Z1000 -07 än?
någom som satt på nått helsystem? är i tankarna att göra det så fort ekonomin tillåter..
Namen är det du räkan? 20, åseda och har en Z1000. Fått ditt körkort än?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|