Hmmm Skall färgen vara praktisk så skulle alla köpa grått
Funderar på att lacka om i smutsgrått.
Hmmm Skall färgen vara praktisk så skulle alla köpa grått
intressant o höra era åsikter angående slipon o powercommander e väl bara o ta fram plånboken o köpa allt på en gång antar jag, puh ingen billig hobby man har men e nog värt alla slantar. just nu väntar jag bara på att kunna ta premiärturen, kallt o massa snö just nu iaf. måste f#n ha slagit helt slint i skallen på vädergudarna, vintern va en enda lång höst o nu e våren vinter helt plötsligt. jaja den som väntar på nåt gott...
Gratulis nytt är alltid nytt. blev d från autorapid månne? har en polare här i mina hemtrakter som också funderar på en ny svart z1000. populär hoj tydligen. kanske ses på vägarna i sommar
Grattis Färg?
Hejsan, har just köpt mig en orange z750... Vet nån vars man kan hitta en snygg matchande jacka?
Tack, fanns ju en hel del på den sidan att kika påVill du att det ska vara orange i jackan?
Annars passar det ju klockrent med en svart, då halva din hoj är svart
Svårt att hitta något med orange i, här är ett 2-delat ställ. Inte så snyggt enligt mig..
Men kanske gör sig bättre i verkligheten. http://www.gpmoto.de/index.php?cat=KAT17&lang=ENG&product=P000191
Den här är annars rätt snygg: http://www.gpmoto.de/index.php?cat=KAT27&lang=ENG&product=P000974
Men vill du synas kanske du ska köpa detta: http://www.gpmoto.de/index.php?cat=KAT27&lang=ENG&product=P000675
Nu har man fått på den nya regplåtshållaren och miniblinkers Huggern är på lack och kommer på nästa fredag. Under veckan skall K&N filter&Power Commander anlända ifrån staterna Sen är det bara att vänta på väder så man kan köra in den
Tjena! Första gången jag skriver i den här tråden.
Är sjukt intresserad av 2008 Z750! Var och provkörde den idag (original). Jag tyckte att den var rolig att köra. Lättkörd, stabil och bekväm. Bara en grej som jag saknar lite. EFFEKT! Har kört KTM 625 innan. Är inte lika säker längre på att köpa efter att jag har provkört. Dock så hade jag beställt powercommander och gpr-slipon. Vad kan man mera göra? K&N-filter m.m? Eller ska jag ge upp och satsa på en snabbare hoj? Hade köpt Z1000 om det inte vore för priset på hojen och försäkringen. Beslutsångest. Hur mycket kan man öka effekten utan att göra jobbiga grejer? (Kan ej mecka så turbo och sånna grejer kan vi skippa höhö!)
Hjälp!
Jag tyckte först att Z750 saknade effekt, och det var efter att jag sålt min motard. För mig berodde det på att det tog ett tag innan jag bytte körsätt igen.
Som du vet, när man kör motard så varvar man inte så mycket men det måste man göra med Z750. Så nu när jag kommit in i körningen igen så upplever jag den roligare!
Ska du jaga effekt så är väl helsystem bättre än slipon i kombination med PCIII. K&N-filter är ju inte dumt det heller.
Bodde du närmare hade du fått provat min, det kanske hade hjälpt till med funderingarna!
Lycka till
Det låter bra det!
Hur många hästkrafter har du fått ut?
Jag köpte mina ifrån www.starcycle.com i USA för 5600:- inkl alla avgifter men skulle rekommendera dig att även kolla www.morepowerracing.com:tummenupp
Du måste montera loss hela framlyktan Då är det hur enkelt som helst.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |