Z750_2010
Medlem
Tjo, sålde min igår oxå,,,, men köpte mig en ny Z1000 istället, och kan meddela att Gotland - järvsö tor inte var speciellt skönt för varken gump lr armar, men va gör väl de när huvet är glatt
får man fråga vad du fick för den
Tjo, sålde min igår oxå,,,, men köpte mig en ny Z1000 istället, och kan meddela att Gotland - järvsö tor inte var speciellt skönt för varken gump lr armar, men va gör väl de när huvet är glatt
får man fråga vad du fick för den
Fyfan Bra deal skulle jag säga. fick 65 för min 09 med massa options
aja lite bilder på min z1000 nu iaf
ah älskar den ormskinssadeln^^ passar väldigt bra med den chestnut bruna färgen med!
Anywho.. nu ska någon från småland komma och kolla på min hoj (2-3 timmars resa hit)
Några försäljningstips?
Härligt^^ vad fick du tillslut? vad skall det köras med nu då?
Hörru wonka, vart fick du dina styränds speglar ifrån nu då, tell me??
och vad är det för avgassystem på den....
hejsa orkar inte läsa igenom hela tråden igen..har en fråga om framdrev till min z1000 2008 årsmodell..va ska de vara orginalt 15t eller 16t ?? trodde det var 16t från fabrik? köpte ett 15 skulle byta men så såg jag att de va 15t på ?? kanske ägaren innan som bytt men tror inte de...aja hoppas nån kan de där som delar me sig
Härligt^^ vad fick du tillslut? vad skall det köras med nu då?
Hörru wonka, vart fick du dina styränds speglar ifrån nu då, tell me??
Det är Rizoma Spy Q speglar .Glöm inte adaptrar till dom bara, finns en jäkla massa.
Hursom, Köpte dom från Carpi moto som typ allt annat. får hem sakerna på 2dagar med dhl express, Riktigt grym firma som rekomenderas starkt!
Köp inte saker från svenska firmor skulle jag säga, ofta när jag beställt saker från rizoma av den "lokala skojaren" så tar det ca 3veckor och då dyrare än tex carpimoto
okey, är precis vad jag letat efter men inte hittat, funkar dom bra tycker du, tycker orginal mest hamnar på axlarna, sitter dom där nere borde man ju kunna få in en sjysst bild på bakomliggande bilar mm=) btw, är det adapter LP305B man skall ha lr är det någon annan man skall ha??
Mvh
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |