märke är inte så viktigt så länge dom ser bra ut. Inte ute efter styrändspeglar dock
jag köpte dessamärke är inte så viktigt så länge dom ser bra ut. Inte ute efter styrändspeglar dock
bra pris på dom. Hur är byggkvalitén? Jag köpte en gång kinaspeglar ifrån ebay och dom satt kvar 1 vecka innan dom ramlade isär.
Hej! Jag är ny i forumet. Har nyligen blivit en lycklig ägare till en ny Z800 precis såhär inför vinterHar inte kört en meter med den. Så längtan till våren är väldigt stor, om ni förstår vad jag menar Bakdelen kommer jag att byta ut definitiv. En sak jag saknar på den är växelindikator men såg att man kan köpa till för ca 2000kr inkl montering. Nån som har en sådan monterat?
Hej.
Tänkte handla en z800. Men hur är den och köra längre sträckor med?
Den lilla vindrutan gör den mycket mot vinden?
Läst att sadeln inte är så skön, någon som har bytt ut den mot t.ex.
http://www.shad.es/en/shad-world/pr...//seat-kawasaki-z800-13-14/c65mar3modmotr111/ ?
View attachment 416219
Kolla 2minuter in i klippet. Kanske man borde köpa kraschpuckar till sommaren ifall oturen är framme..
Ja akrat är klart snyggast i mitt tycke. Men sen finns ju även hurricane, sitter som handen i handsken.När det kommer till slipon/fullsystem, Är det akrapovic som gäller för hela slanten ?
Det är snyggt med lite väl högt i kurs.kan rekomendera orginal motorskyddet. passar som handsken och är snyggt.
När det kommer till slipon/fullsystem, Är det akrapovic som gäller för hela slanten ?
kollade upp lite av dom alternativen ni sa på tube...SC-project är ju brutalt...
men Yoshimura R77 whats up with that ? ...är dom två lagliga i Sverige ? klarar man av att åka 10mil utan att bli döv ?
det blev svårare nu än det var innan...hade nästan varit bättre om alla hade sagt akrapovic dirren
Vart hittade du det godiset? Blir det stor skillnad?Pc5 + kn filter beställt idag, nu får gärna våren komma
det blev svårare nu än det var innan...hade nästan varit bättre om alla hade sagt akrapovic dirren
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|