hyped
Ny medlem
Akrat sitter verkligen bäst på Z800.
har grym beslutsångest :/ vilket är snyggast, vilket är "bäst" ? vilket skulle ni välja av dom ?
Grattis. Var också sugen på den Gröna. Hakar gärna på en z800 - träff. Känns rätt glest av dessa hojarna i Gbg, ändå hade min återförsäljare sålt Slut sina för i år :/
När vi nu pratar slipOn osv så måste jag kolla med er. Jag har plockat bort grenrör och allt och återmonterat med nya grenrörspackningar. Nu tycker jag att det tickar en del så det kanske inte blev helt tätt. för visst fan ska det inte ticka? Ska se om jag kan ladda upp ett videoklipp med ljudet
ska man behöva värma å grejja?
Jag har en z800 -13 och kommer gärna på träffen i Skövde. Har en polare i Gbg som kör en Rizoma stylad z800 också som säkert är på, han gillar att köra lika mycket som jag
EDIT: haha...såg nu att jag svarade på ett år gammalt inlägg. Men vi borde ändå köra en z800 träff runt Gbg i år!
någon som satt på styrändspeglar på sin? beställde på ebay och fick hem dom idag, skulle ta av ´´knopparna´´ på styränden och dom sitter så in i helv....! prova för hand med mejsel, gick inte så jag tog min hilti batterimaskin och satte i en bred flatbits och för första gången i mitt liv har jag sett en bits vrida sig, den ser ut som en korkskruv men skruven i styränden rör sig inte, hur fan ska ja få loss dom?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|