Krilllan
Ny medlem
Någon som har monterat clip on på sin Z800?
Yes monterade DNA luftfilter och powercommander i lördags, blev ju tvungen att köra en sväng då det va sol ute, Grymt mycket goare gång i motorn. Mycket starkare på mellanregistret och bättre gasrespons. Mindre gummiband effekt och mera käftsmäll helt enkelt
Fan vad kul! Ska du bänka hojjen?
Ja målet är väl att bänka och göra en riktig individuell map men det får bli när jag plockat bort katen och bytt främre röret. Kanske i sommar, tills dess får detta duga. Ångrar att jag inte monterade PC5 ihop med slipon direkt.
Yes monterade DNA luftfilter och powercommander i lördags, blev ju tvungen att köra en sväng då det va sol ute, Grymt mycket goare gång i motorn. Mycket starkare på mellanregistret och bättre gasrespons. Mindre gummiband effekt och mera käftsmäll helt enkelt
Akrapovic slipon utan db killer. Kör 506 mapen den tipsade dynojet mig om till min setup. Vet dock inte skillnaden emot 502?vilken kör du?
Ok har du koll på den micron lufburk modifikationen innebär?
Ok ja frågan är vad det är för skillnad mellan den du har i och den jag har, får prova skifta när jag kört ett tag å se.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|