Kawasaki z800/z800e

Kawas

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2014
Hoj
Panigale 959 -19
jag köpte dessa

http://www.ebay.com/itm/Mirrors-CNC...Parts_Accessories&hash=item43c7a4d910&vxp=mtr

attachment.php

Hej,
behöver man adapter till dom här backspeglarna, eller följer dom med på köpet?

MrMask

Ny medlem
Gick med
1 May 2014
Hoj
Kawasaki z800 -14
Skulle inte tro du behöver någon adapter, annars följer det nog en med eftersom det står att den passar till en z800

CRF_Niklas

Ny medlem
Gick med
18 May 2014
Hoj
Triumph street triple r -16
Yes monterade DNA luftfilter och powercommander i lördags, blev ju tvungen att köra en sväng då det va sol ute, Grymt mycket goare gång i motorn. Mycket starkare på mellanregistret och bättre gasrespons. Mindre gummiband effekt och mera käftsmäll helt enkelt :)

hyped

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2014
Hoj
BMW S1000R 2016
Yes monterade DNA luftfilter och powercommander i lördags, blev ju tvungen att köra en sväng då det va sol ute, Grymt mycket goare gång i motorn. Mycket starkare på mellanregistret och bättre gasrespons. Mindre gummiband effekt och mera käftsmäll helt enkelt :)

Fan vad kul! Ska du bänka hojjen?

CRF_Niklas

Ny medlem
Gick med
18 May 2014
Hoj
Fan vad kul! Ska du bänka hojjen?

Ja målet är väl att bänka och göra en riktig individuell map men det får bli när jag plockat bort katen och bytt främre röret. Kanske i sommar, tills dess får detta duga. Ångrar att jag inte monterade PC5 ihop med slipon direkt.

Jo.h.an

Medlem
Gick med
13 Sep 2009
Hoj
KTM 690 smc r

Vad har du för slipon? vilken mapp kör du med? :)

CRF_Niklas

Ny medlem
Gick med
18 May 2014
Hoj
Akrapovic slipon utan db killer. Kör 506 mapen den tipsade dynojet mig om till min setup. Vet dock inte skillnaden emot 502?vilken kör du?

CRF_Niklas

Ny medlem
Gick med
18 May 2014
Hoj
Ok ja frågan är vad det är för skillnad mellan den du har i och den jag har, får prova skifta när jag kört ett tag å se.

CRF_Niklas

Ny medlem
Gick med
18 May 2014
Hoj
Ok ja frågan är vad det är för skillnad mellan den du har i och den jag har, får prova skifta när jag kört ett tag å se.

CRF_Niklas

Ny medlem
Gick med
18 May 2014
Hoj
Jag maila dynojet och berättade vad jag hade för grejer på min och sa dom att jag skulle köra denna för den passar bäst. Skall laborera i sommar ☺

semitard

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2012
Hoj
Kawasaki z800
Före/Efter SC project men bara låga rpm's. Ska ut och filma hur det låter på riktigt när jag servat den.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati