justcarl
Ny medlem
Var inne o kollade lite på det igår efter du sa att det var bra . Blir nog ett sådant sen när ekonomin är rätt, andra saker som behövs handlas först.
Vart hittade du det godiset? Blir det stor skillnad?
Beställde på Johans mc i gbg 3500kr totalt. Akrapovic tror jag att jag gav 6000 för på bike i thn men då hade jag ju köpt cykeln där med. Dom säljer akra som original tillbehör efter som det sitter på deras Performance modell ☺
Jag har monterat varianten som är plug and play och den sitter under sadeln, dock måste plasten bort då det är väldigt svårt att komma igenom med den utan att lossa plasten. Annars väldigt enkelt att montera, 900kr med frakt från ebay.
Tack för tipset. Jag kommer att köpa en sån, där jag köpte min mc. På Kawasaki hemsida kostar det ca 1200. Jag fick den monterat för samma peng, slipper jag krånglar med den.
Var satte du den, under eller bredvid mätarna? Vore nice om nån kan skicka med en bild ni som har en sådan monterad
K
Samma plug & play finns på ebay för ca 900kr
Här har du några bilder från google.
View attachment 416349
View attachment 416350
Var köper ni era styren är det något speciellt att tänka på eller funkar det med vanligt crossstyre av god kvalitet? Vilken bredd samt bend har ni?
Tänker byta slipon på min. SC eller Akrapovic, eller annat snyggt som är prisvärt. Såg på Youtube hur man byter, det finns en vajer till en justeringsgrej som går från sidan på mc ner till slipon. Vad är justering till för och finns alla märke av slipon för denna montering? Tacksam för svar!
Tänker byta slipon på min. SC eller Akrapovic, eller annat snyggt som är prisvärt. Såg på Youtube hur man byter, det finns en vajer till en justeringsgrej som går från sidan på mc ner till slipon. Vad är justering till för och finns alla märke av slipon för denna montering? Tacksam för svar!
Jag gav 7700 för mitt akra slipon. Visst ät det dyrare än dom billigare varianterna. Men låter fördjävla gött och otroligt snyggt i kolfiber versionen. Halva vikten mot orginalburken..
edit:
sökte på tyska ebay och fick fram akra slipons för ca 4000kr. =D
Kollade lite på ebay. Det finns slipon för z800 och z800e, spelar det någon roll eller? Och akra slipon för ca 4000kr på tyska ebay, har du en länk dit?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|