Killar som vill visa upp sig..

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Mattias skrev:
2494508 Eller så är det så att eftersom 93% av alla hojåkande tjejer inte alls är tjejer utan manhaftiga troll, så försöker killarna komma därifrån fortast möjligt.

Moahahahahha!!!
Det kan iof. vara en rimlig förklaring! :D

Men ... ingen av hojtjejjerna som jag känner passar in på den beskrivningen.

Alla är jättesöta, goa och riktigt snygga. :tuttar

Här är två av dem... Emmi och Wheeliegirl
 

Bifogat

  • emmi och sara.JPG
    emmi och sara.JPG
    68.1 KB · Visningar: 262

NYSTA

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2005
Ort
Uppsala
Hoj
CBR 1000rr -07, ktm 690 smc -11
Ta inte åt dig allt för mycket! Vi kör så mellan alla rödljus!!!!
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Mattias skrev:
2494508 Eller så är det så att eftersom 93% av alla hojåkande tjejer inte alls är tjejer utan manhaftiga troll, så försöker killarna komma därifrån fortast möjligt.

95% av alla långhåriga MC-förare kör HD, så räkna inte med att det är en tjej du ser nästa gång ;)
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
Du kör monster och bor i sthlm.
Igårkväll lekte jag sådär med någon monsteråkare.
Det kan inte ha varit du?

Jag tyckte dock det såg ut som en kille. hehe. Och denne gasade och lekte rättså bra själv också. ;)

Men vadå, det är väl klart man måste visa upp sig lite. :p En annan behöver ju inte hävda sig såå mycket dock. Hojjen är ju röd. Och som alla vet är ju röd den snabbaste färgen. :tungan
 

Rasta

Kick ass Rossi
Gick med
31 Jul 2005
Ort
H_town
Hoj
husa 350 sweet
issi skrev:
2493915 Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...

I regel går det till ungefär så här:

Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.

Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid... :skrämd
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...

Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad…. :squid

Kan detta beteende förklaras genom någon typ av tillfällig psykos som drabbar vissa killar på motorcykel när en viss kombination av faktorer uppträder, kanske;
Trafikljus som lyser rött + tjej på hoj brevid = psykos.. ? :näsblod

Ska här tillägga att jag absolut inte tar illa upp utan bara gapskrattar i min hjälm åt dessa killar som så gärna vill visa upp sig....

:rofl :rofl

Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad?? :D

Puss å kram!

/issi








jo lite kanske ;) men ni e så söta,, :pannkyss :yoparty gasa efter ,,
 

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Ort
Kungsholmen
Hoj
Slutkört!
Ärligt, att ligga och köra på sveavägen (eller typ alla andra vägar i stan) är så sjukt tråkigt. Det enda nöjet då är ju att dra upp den på slangen mellan rödljusen!
 

RedKnight

Bränt gummi luktar gott
Gick med
23 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
En sån där ..... Ninja
issi skrev:
2493915 Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...

I regel går det till ungefär så här:

Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.

Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid... :skrämd

/issi


Jag vill men kan inte köra på bakhjulet.......:D
 

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
1098 i framtiden
MaCa skrev:
2494059 Det borde vara fler tjejer vid rödljusen istället! Om man sedan som riktig gentleman släpper iväg damen före, då syns det inte att man inte är bakhjulsåkarkung och så får man ruskigt mycket trevligare utsikt fram till nästa rödljus.

Iofs ganska trafikfarligt med för mycket brudar i alltför tajta skinnställ men en del med reptilhjärnan i tank-/sadelnivå skulle ju i alla fall flytta in blicken från alla brudspan vid sidan om vägen/på trottoaren till strax ovan vägbanan...

lätt släppa fram tjejen...
You fine, but i aint gone sweat ya

fan sexigt med brudar på hoj ok bakom o njut av utsikten istället..... fattar inte vad tänker folk med som kör upp på hjulet :confused:
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
issi skrev:
2494540 Moahahahahha!!!
Det kan iof. vara en rimlig förklaring! :D

Men ... ingen av hojtjejjerna som jag känner passar in på den beskrivningen.

Alla är jättesöta, goa och riktigt snygga. :tuttar

Här är två av dem... Emmi och Wheeliegirl

Som Mattias skrev: Manhaftiga troll!! :pannkyss :arsele
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
RRbjorn skrev:
2494028 Kör på framhjulet... bromsa omkull dig... få första hjälpen av flicka... gifta dig med flicka... :tummenupp

PS

Skönt citat du har - vårat nya stjärnskott här på SH!
*host* Jag vill allt ha lite cred också, det va ju mig han skrev det till :fakta :banana

Jag har en förmåga att plocka fram det bästa av människor :hihi
 

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sthlm/Tyresö
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
issi skrev:
2493915 När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...

Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad…. :squid



/issi

Du erkänner alltså att du vid ett flertal rödljus kommer sist iväg? :tungan
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
navid.sedighi skrev:
2494582 lätt släppa fram tjejen...
You fine, but i aint gone sweat ya

fan sexigt med brudar på hoj ok bakom o njut av utsikten istället..... fattar inte vad tänker folk med som kör upp på hjulet :confused:

Dom kanske tänker shit det är roligt att åka slang :tummenupp :confused: Jag har ialf hojen till att ha kul med, inte åka runt o lukta på blommor! :)
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag hittade det hemliga förordet som togs bort innan första inlägget publicerades.

Hej.

Jag tycker mig ha kommit lite grann i skymundan här på sporthoj och skördar inte alls så många beundrar-PM som jag skulle vilja. Därför har jag svängt ihop följande lilla historia så ni killar ska förstå hur snygg jag faktiskt är. Åtminstone tycker jag att jag är snygg. Tycker inte ni det är ni bara avundsjuka och/eller homosexuella. Dessutom är ni fan inte så jävla snygga ni heller! :mad:

issi skrev:
2493915 Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...

I regel går det till ungefär så här:

Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.

Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid... :skrämd
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...

Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad…. :squid

Kan detta beteende förklaras genom någon typ av tillfällig psykos som drabbar vissa killar på motorcykel när en viss kombination av faktorer uppträder, kanske;
Trafikljus som lyser rött + tjej på hoj brevid = psykos.. ? :näsblod

Ska här tillägga att jag absolut inte tar illa upp utan bara gapskrattar i min hjälm åt dessa killar som så gärna vill visa upp sig....

:rofl :rofl

Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad?? :D

Puss å kram!

/issi
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
issi skrev:
2494540 Moahahahahha!!!
Det kan iof. vara en rimlig förklaring! :D

Men ... ingen av hojtjejjerna som jag känner passar in på den beskrivningen.

Alla är jättesöta, goa och riktigt snygga. :tuttar

Här är två av dem... Emmi och Wheeliegirl
Ska vi göra om det här till en tråd där ni bevisar att det finns snygga tjejer bakom visiren nu?
 

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
1098 i framtiden
haha knske jag som e ferdinan :) ja men fan ett hjul i stan kanske inte e det smartaste...

däremot jaga o slppa förbi o jaga o leka lite på sidovägaran
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ricken skrev:
2494598 Ska vi göra om det här till en tråd där ni bevisar att det finns snygga tjejer bakom visiren nu?

Det kan iofs bli riktigt roligt. En uppvisning i taskig självinsikt och koketteri. Härligt.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top