Ett helställ i skin (typ racingställ) är det säkraste du kan ha. Komplettera gärna med ett löst ryggskydd om det inte finns insytt.
Ska garanterat ha ett!!
Ett helställ i skin (typ racingställ) är det säkraste du kan ha. Komplettera gärna med ett löst ryggskydd om det inte finns insytt.
Det är Ital 46. Hon är smal som en pinne men inte sådär jätteplatt om man säger så, så mycket plats för platta och underställ blir det inte mycket i början iaf. Men det var inga problem att hitta stlk. Sen vill man ha det perfekt går det bra att lämna in för justering.
Ok, så man kan inte ha ryggplatta under då? Eller ska man ha den över i början innan dräkten töjt sig?
Tror du jag kan samma storlek som henne om jag har stl 36 i kläder annars?
edit: missade att tråden var tre sidor lång redan.
Jag körde upp förra sommaren 2011 då var det 2 privatister som blev nekade att köra upp för de hade inte godkända skydd bl.a handskar och skor, så de fick låna av oss som hade för att överhuvudtaget få köra upp
skor byxor jacka handskar med skydd avsedda för Mc körning OCH godkänt ryggskyddoch hjälm MÅSTE du ha vid uppkörning
OJ var tråden SÅ gammal
men frågan är väl alltid aktuell
Som sagt tidigare är det väl bäst att PROVA innan
Som kille har man ju lite lättare att hitta rätt storlek
de där Dainese ställen e ju helfräcka ju
kanon fint
bara åka iväg o prova då
och så fotobevis här
En polare sa så här en gång
köp kläder och utrustning som är riktigt bra och sitter bekvämt och sen får du se hur mycket pengar du har över till hojen.
Skor och handskar väldigt viktiga fötterna och händerna tar stryk vid minsta lilla vurpa. Händerna tar du ju emot dig med, fötterna är lätta att klämma mot trottoarkant, under hojen eller liknande
var rädd om dig
Klart du ska ta kortet NU
På´t bara
finns ju även beg kläder m.m att köpa. även Ebay finns ju som är GULD när man letar hojkläder o prylar
har köpt det mesta via Ebay även hojen ........
Tulla behövs inte om man tar från Storbritannien http://www.ebay.co.uk/Jag köper endel på ebay, men om det inte passar blir det surt! Samt om man får tulla.
Förresten...lite OT...men var läser jag teorin för MC? Någon speciell bok man ska ha? Tips på skivor man kan köra?
Har redan B kort som sagt...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |