Klockan tickar för Nicky Hayden

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Suzuki Gsx-r 600 och Husqvarna Fe 250
jag vill minnas att Sete kom före Biaggi i år, varför skulle han inte göra det nästa år???

Nicke_K

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
CR500, DR350, Minimoto
valmers skrev:
Jag har annonserat ut dem tamejfan överallt, men blir inte av med dem ändå. :mad:

Vet inte om det här hjälper dig att sälja däcken men dom är tillverkade i Ryssland om det stämmer med V42 2004 :)

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Nyteknik skrev:
Biaggi´s ego kommer må så bra av att äntligen ha nått toppen i hierarkin bland Grand Prix förare (försteförare i Hondas toppteam) att han kör som en gud hela säsongen.

Han kommer lipa över materialet i vanlig ordning som den fjolla han är.

/JPS

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Nyteknik skrev:
Grädden på moset: Biaggi´s ego kommer må så bra av att äntligen ha nått toppen i hierarkin bland Grand Prix förare (försteförare i Hondas toppteam) att han kör som en gud hela säsongen.

Spelar ingen roll Biaggi kommer som vanligt gå i mål efter rossi och precis som vanligt skylla på allt möjligt och förklara hur bra rossis yamaha är jämfört mot hans sunkiga honda...

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
Dniepr
Biaggi = Primadonnan från Colosseum

Hayden - har väl käkat för mycket på KFC, fettet gör att han tappar koncentrationen och kraschar hela tiden:)
Han är snabb upp till en viss punkt, sen så e det samma gamla visa - Crash, Boom, Bang

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Jag tycker ni ska åka ner hela bunten och visa "gänget" (undantaget Rossi) hur man styr en MotoGP båge.
Helt otroligt! :död

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jidetoft skrev:
Jag tycker ni ska åka ner hela bunten och visa "gänget" (undantaget Rossi) hur man styr en MotoGP båge.
Helt otroligt! :död

Äh, det här snacket är ju ingeting. Har du nånsin hört på en hockey eller fotbollskommentator?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nyteknik skrev:
Grädden på moset: Biaggi´s ego kommer må så bra av att äntligen ha nått toppen i hierarkin bland Grand Prix förare (försteförare i Hondas toppteam) att han kör som en gud hela säsongen.
Biaggi är inte försteförare.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
oFFkeFF skrev:
Baserat på vad?
När Biaggi knäcker Hayden med en satellit-honda, undrar jag varför han inte skulle göra det med en hoj i nr1-teamet..
Utveckling av material och förare. Biaggi har stått still i utvecklingen i flera år. Dessutom tror jag mopedkörstilen blir mer och mer obsolet för varje år.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
valmers skrev:
Utveckling av material och förare. Biaggi har stått still i utvecklingen i flera år. Dessutom tror jag mopedkörstilen blir mer och mer obsolet för varje år.

Still i utvecklingen? Han har väl ökat ungefär lika mycket varje år som alla andra? Annars hade han väl fallit tillbaka i fältet?
Även om han nu skulle råka "stå still" i utvecklingen, är det väl bättre än Hayden som går bakåt i utvecklingen :rolleyes:

sandstream

Guest
Argumentationen i den här tråden påminner om den som två 9-åriga grabbar har om vems favoritlag som är bäst. Men det är ju underhållande så fortsätt gärna.

BTW: Rossi vinner 2005 och vilka placeringar de andra fick är det bara ni som orkar komma ihåg.

@Valmers: Jag tror att din text om däcken är för liten för att någon ska se den. Öka storlek och kör med lite färg så är de nog sålda bums :rolleyes:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Nyteknik skrev:
Jag tror nog att du skojar nu. Vem som helst som kan lite om GP-racing föstår att Honda har valt Biaggi som den förare man kommer satsa hårdast på för att vinna titeln nästa år.

Skulle tro att enda anledningen till att Hayden är kvar är att Dorna vill ha en amerikan i det bästa teamet, för att kuna marknadsföra motoGP bättre i amerikat. Så fort det dyker upp en bättre ung amerikan som är ledig, kommer Hayden sitta ruggigt löst.

sandstream

Guest
oFFkeFF skrev:
Skulle tro att enda anledningen till att Hayden är kvar är att Dorna vill ha en amerikan i det bästa teamet, för att kuna marknadsföra motoGP bättre i amerikat. Så fort det dyker upp en bättre ung amerikan som är ledig, kommer Hayden sitta ruggigt löst.
Tyvärr så är det nog så.
Säkert bara en tidsfråga innan många större motorsporter har kineser med, oavsett om de är bra eller inte.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC