jag vill minnas att Sete kom före Biaggi i år, varför skulle han inte göra det nästa år???
valmers skrev:Jag har annonserat ut dem tamejfan överallt, men blir inte av med dem ändå.
Din fråga är redan besvarad:Mr_Firestorm skrev:jag vill minnas att Sete kom före Biaggi i år, varför skulle han inte göra det nästa år???
Nyteknik skrev:Biaggi´s ego kommer må så bra av att äntligen ha nått toppen i hierarkin bland Grand Prix förare (försteförare i Hondas toppteam) att han kör som en gud hela säsongen.
Nyteknik skrev:Grädden på moset: Biaggi´s ego kommer må så bra av att äntligen ha nått toppen i hierarkin bland Grand Prix förare (försteförare i Hondas toppteam) att han kör som en gud hela säsongen.
Jidetoft skrev:Jag tycker ni ska åka ner hela bunten och visa "gänget" (undantaget Rossi) hur man styr en MotoGP båge.
Helt otroligt!
Biaggi är inte försteförare.Nyteknik skrev:Grädden på moset: Biaggi´s ego kommer må så bra av att äntligen ha nått toppen i hierarkin bland Grand Prix förare (försteförare i Hondas toppteam) att han kör som en gud hela säsongen.
valmers skrev:Biaggi är inte försteförare.
Knappast.oFFkeFF skrev:Det kommer han vara ganska pronto eftersom han konstant kommer vara före Hayden..
valmers skrev:Knappast.
Utveckling av material och förare. Biaggi har stått still i utvecklingen i flera år. Dessutom tror jag mopedkörstilen blir mer och mer obsolet för varje år.oFFkeFF skrev:Baserat på vad?
När Biaggi knäcker Hayden med en satellit-honda, undrar jag varför han inte skulle göra det med en hoj i nr1-teamet..
valmers skrev:Utveckling av material och förare. Biaggi har stått still i utvecklingen i flera år. Dessutom tror jag mopedkörstilen blir mer och mer obsolet för varje år.
Jidetoft skrev:Jag tycker ni ska åka ner hela bunten och visa "gänget" (undantaget Rossi) hur man styr en MotoGP båge.
Helt otroligt!
Jag tror nog att du skojar nu. Vem som helst som kan lite om GP-racing föstår att Honda har valt Biaggi som den förare man kommer satsa hårdast på för att vinna titeln nästa år.valmers skrev:Biaggi är inte försteförare.
Nyteknik skrev:Jag tror nog att du skojar nu. Vem som helst som kan lite om GP-racing föstår att Honda har valt Biaggi som den förare man kommer satsa hårdast på för att vinna titeln nästa år.
Tyvärr så är det nog så.oFFkeFF skrev:Skulle tro att enda anledningen till att Hayden är kvar är att Dorna vill ha en amerikan i det bästa teamet, för att kuna marknadsföra motoGP bättre i amerikat. Så fort det dyker upp en bättre ung amerikan som är ledig, kommer Hayden sitta ruggigt löst.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|