jag vill minnas att Sete kom före Biaggi i år, varför skulle han inte göra det nästa år???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Jag har annonserat ut dem tamejfan överallt, men blir inte av med dem ändå.![]()
Din fråga är redan besvarad:Mr_Firestorm skrev:jag vill minnas att Sete kom före Biaggi i år, varför skulle han inte göra det nästa år???
Nyteknik skrev:Biaggi´s ego kommer må så bra av att äntligen ha nått toppen i hierarkin bland Grand Prix förare (försteförare i Hondas toppteam) att han kör som en gud hela säsongen.
Nyteknik skrev:Grädden på moset: Biaggi´s ego kommer må så bra av att äntligen ha nått toppen i hierarkin bland Grand Prix förare (försteförare i Hondas toppteam) att han kör som en gud hela säsongen.
Jidetoft skrev:Jag tycker ni ska åka ner hela bunten och visa "gänget" (undantaget Rossi) hur man styr en MotoGP båge.
Helt otroligt!![]()
Biaggi är inte försteförare.Nyteknik skrev:Grädden på moset: Biaggi´s ego kommer må så bra av att äntligen ha nått toppen i hierarkin bland Grand Prix förare (försteförare i Hondas toppteam) att han kör som en gud hela säsongen.
valmers skrev:Biaggi är inte försteförare.
Knappast.oFFkeFF skrev:Det kommer han vara ganska pronto eftersom han konstant kommer vara före Hayden..
valmers skrev:Knappast.
Utveckling av material och förare. Biaggi har stått still i utvecklingen i flera år. Dessutom tror jag mopedkörstilen blir mer och mer obsolet för varje år.oFFkeFF skrev:Baserat på vad?
När Biaggi knäcker Hayden med en satellit-honda, undrar jag varför han inte skulle göra det med en hoj i nr1-teamet..
valmers skrev:Utveckling av material och förare. Biaggi har stått still i utvecklingen i flera år. Dessutom tror jag mopedkörstilen blir mer och mer obsolet för varje år.
Jidetoft skrev:Jag tycker ni ska åka ner hela bunten och visa "gänget" (undantaget Rossi) hur man styr en MotoGP båge.
Helt otroligt!![]()
Jag tror nog att du skojar nu. Vem som helst som kan lite om GP-racing föstår att Honda har valt Biaggi som den förare man kommer satsa hårdast på för att vinna titeln nästa år.valmers skrev:Biaggi är inte försteförare.
Nyteknik skrev:Jag tror nog att du skojar nu. Vem som helst som kan lite om GP-racing föstår att Honda har valt Biaggi som den förare man kommer satsa hårdast på för att vinna titeln nästa år.
Tyvärr så är det nog så.oFFkeFF skrev:Skulle tro att enda anledningen till att Hayden är kvar är att Dorna vill ha en amerikan i det bästa teamet, för att kuna marknadsföra motoGP bättre i amerikat. Så fort det dyker upp en bättre ung amerikan som är ledig, kommer Hayden sitta ruggigt löst.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning