mojja83
Guest
Väntaväntaväntavänta. Nu börjar det bli intressant. Du menar alltså att hojen tappade allt fäste när du åkte rakt fram?
Lägg av.
Väntaväntaväntavänta. Nu börjar det bli intressant. Du menar alltså att hojen tappade allt fäste när du åkte rakt fram?
Tat lugnt nu mojja, det är inte bra för hjärtat att hetsa upp sig.LÄS FÖR I HELVXXXX HELA TRÅDEN ÄR DU SNÄLL!
Trött man blir herregud.
Lägg av.
Nej!!!!111
LÄS FÖR I HELVXXXX HELA TRÅDEN ÄR DU SNÄLL!
Trött man blir herregud.
Som någon sa: Du upprepar dig hela tiden, vad gjorde du för att klota i 20 km/h, det känns som det är lättare att tappa balansen en att halka med framdäcket.
Jag skiter i om ÅF ersätter dig eller inte utan jag undrar mest hur gjorde du????
Med detta har jag förstått att jag diskuterar med en person som måste vara väldigt svag begåvad. Skriv gärna vidare i tråden men jag har inga fler svar att ge dig.
Ursäkta, men jag har inte avkrävt dig några svar. Det är du som frågat hur du skall undvika såna här missöden i fortsättningen och jag har svarat. Uppenbarligen vill du inte ta till dig mina och andras svar eftersom det svider?
Du alla som startat en tråd har fått stått ut med ris och ros,,, du får helt enkelt ta att det finns folk här med en massa erfarenheter coh kan mycket mer en dig om t,ex däck ocg bankörning. Har man kört bana och provat olika däck så lär man sig att det finns däck som kräver mer eller mindre värme för att bästa grepp skall infinna sig.Om du tar dig tid att läsa tråden så kommer du även få svar på denna fråga.
Efter att ha fått samma fråga 50 ggr och besvarat den 35 ggr blir man less skriver ett standardsvar copy paste och frågan blir återigen besvarad för 50 ggn.
Hur ledsamt tror du att det är att besvara samma fråga om och om och om igen för att den som skriver inte läser tråden.
Jag får ingen godtagbar förklaring på att 2 personer 1 blåbär och 1 proffs inte klarar av att ta hojen förbi första böj på gåsen.
För mig blir det 2 blåbärJag får ingen godtagbar förklaring på att 2 personer 1 blåbär och 1 proffs inte klarar av att ta hojen förbi första böj på gåsen.
Jag lämnar numera denna tråd då jag har tillfört precis allt som finns att säga.
Det enda som återstår är upprepningar ni som i fortsättningen ställer samma fråga behöver bara läsa igenom tråden för att få era svar.
Var precis ute och körde min hoj mellan 15-20 km/h, det är väldigt låg fart. Om underlaget är ok MÅSTE det synas/kännas på däcken, om det finns ett fel som gör att man man kan tappa fästet i denna låga fart.
Det gör du rätt iHar inte idioterna förstått vad det handlar om vid det här laget så kommer de aldrig att göra det
Lycka till med hojen
Oj, det verkar inte om om jag fattat nånting av denna tråden. Kan inte du upplysa mig om tråden har nåt hemligt budskap el dyl som jag missat?![]()
Jag lämnar numera denna tråd då jag har tillfört precis allt som finns att säga.
Det enda som återstår är upprepningar ni som i fortsättningen ställer samma fråga behöver bara läsa igenom tråden för att få era svar.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |