Starstriker
Som man googlar får man svar
Du har trott en väldig massa innan i tråden utan att tydligen ha vetat ett dugg. Sluta tro ett tag är du vänlig.
Har jag alltså fel? Du trollar altså?
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
Du har trott en väldig massa innan i tråden utan att tydligen ha vetat ett dugg. Sluta tro ett tag är du vänlig.
Det är väl inte konstigt om han kör omkull i 50 på samma ställe som du körde omkull i 15?
Känns som den här tråden är ett försök att rädda ansiktet när du i själva verket klantat dig.
Alla klantar vi oss ibland och det blir pinsamt. Jag parkerade hojen utan att fälla ned stödet en gång, men inte skyllde jag på stödet för det...
Har jag alltså fel? Du trollar altså?![]()
MC däck Pirelli Diablo Supercorsa S...la fram och tillbaka har ingen större effekt.
Det är väl inte konstigt om han kör omkull i 50 på samma ställe som du körde omkull i 15?
Känns som den här tråden är ett försök att rädda ansiktet när du i själva verket klantat dig.
Alla klantar vi oss ibland och det blir pinsamt. Jag parkerade hojen utan att fälla ned stödet en gång, men inte skyllde jag på stödet för det...
Klart att det funkar så,,, du borde veta att 2 hjulingar kräver en del av föraren också.
Vem tror du trollar och varför isåfall?
Du naturligtvis, sen har nog några hängt på.
Men det är underhållande med dina novellinlägg med samma reprismaterial om och om igen.
Kan passa på och hålla med agile i frågan om trådstängningar.
Snälla jag ber dig vad hade jag kunnat göra annorlunda för att inte utsätta mig för detta i framtiden,
Tror hela den här tråden grundar sig i en vadslagning om hur många gånger TS kan upprepa samma historia innan tråden blir stängd... Är vi uppe i 20 nu?
Suck!![]()
Alla är ju självutnämda experter men ingen tar sig tid att besvara frågorna.
Du kunde kört ännu långsammare. Det ä allmänt känt att däck kan vara snorhala i början.
Eftersom du kör bana kanske säljaren gjorde antagandet att du kände till detta och nöjde sig med att säga "kör försiktigt"
Själklart hade du klarat dig runt kurvan om du tagit det lite mer easy.
Kolla filmen på Gixxern i början av tråden. Den är ganska talande. Killen ger lite gas och kör omkull.
Han blev säkert jävligt förvånad och skämde ut sig, men det var fortfarande hans fel.
Det blev säkert pinsamt även för nasarens son, så även han skyller på däcken.
Den här tråden kommer gå til historien. Lika bra att bookmarka med en gång![]()
Jag har precis svarat ovan. Du klantade dig. Ta det som en man.
Så det gick för fort när man kommer i 15 km/h?
Uppenbarligen. Du stog ju på skallen![]()
Så det gick för fort när man kommer i 15 km/h? När man ska till att på börja kurvan tappar hojen precis allt fäste innan man ens hunnit börja svänga?
Du måste vara en väldigt svagbegåvad herre..
Det finns ingen möjlighet i din värld att det var fel på däcken?
Trots att säljaren,jag och hans son som tävlar i roadracing har kommit fram till detta?
Klart att det funkar så,,, du borde veta att 2 hjulingar kräver en del av föraren också.
Däck kräver alltid minst 2 varv för att komma upp i bra temp, hög fart och hård broms värmer däcken bra, att vingla fram och tillbaka har ingen större effekt.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |