Kolla så coola de är i Bosnien

Status
Ej öppen för fler svar.

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Det är väl lite att ta i, tycker du inte? Du gillar inte att se på Top Gear då förmodar jag.:D

Starkt. Sällan någon ber om ursäkt på SH:tummenupp

Tror vi ser olika på vad som är förtryck och vad som är okej. Kanske handlar om utbildning och jobb:tummenupp

iaf, nu är det vår och nu ska det gasas.:yoparty

Peace//Adde

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Kommer från en käft som åker med en tröja som det står självmord på:D
tycker du ska komme förbi vega nån onsdag. Du kan få agera ankare för i topp kommer vi ladrig se dig. Sen kan du få ha kvar dina posörbilder när du knäskrapar i rondell med handen i marken. fyy vad grym.

:D:D:D.

DIN JÄVLA FJANT

Nemen :) retardo har talat.
Bifogar din gästboks inlägg också:

adde78 inlagt: 7/4-10 11:43
din jävla fjant, önskar du vaore lika kaxig i verkligheten. NOLLA
Snabbsvar | Besök | Radera

Btw vad fan är vega? bögklubb? :rofl

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
nya balkan-modet som kommer till sveavägen i sommar? :hihi

ni ser ju att han har ett skinnställ. Under sin t-shirt

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Tog det slut? Jag har popcorn kvar:gnissla

Det var ditt fel Teo. Du skapade fred mellan Stockholms rivaliserande
plastraketoutfits. Fast det var väl lika bra. Tror jag..:va

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj

Önskar du vore lika kaxig i verkligheten. Skulle man skratta eller gråta och få ångest om man såg vem som ligger bakom din profil här. Det är den stora frågan!

bakhjulet

...NNAAAeee Nuuu Jaääklar!!!!
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
H-D Chopper
..har inte läst áll ni skrivit,.. men tjejen som suger på ett finger är "speedgirl" på forumet,.. 97,5% säker ,. hojen e rätt mumma ändå.

...på göteborsska .. JO GOO.SLAV

BIKERBOYZ,.. ja jävlar,. Stånkholmare är ju som de är,. ;)

Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Okej, ställer mig i ledet... jag gillar skämt och driva med folk, dock när man börjar jämföra och försöker påvisa hur andra folkslag är tuff och kör utan hjälm har man gått från skämt till förtryck

Den enda som tycks dra dom här paralellerna mellan folkslag och dumhet är ju du själv, så då är det du som är rasisten här... eller? Skaffa lite självdistans för guds skull och sluta att se dig själv som ett offer. Det drabbar bara dig själv.

Sen borde du även akta dig för att använda ord som "förtryck" sådär lättvindigt. Slå upp ordet i någon ordbok så får du lära dig vad det innebär att förtrycka någon.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Önskar du vore lika kaxig i verkligheten. Skulle man skratta eller gråta och få ångest om man såg vem som ligger bakom din profil här. Det är den stora frågan!

Önskar jag kunde skriva "kom så får du se" men då skulle troligtvis adrenalinet spränga din hjärna i småbitar. :)

Last edited:

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
Den enda som tycks dra dom här paralellerna mellan folkslag och dumhet är ju du själv, så då är det du som är rasisten här... eller? Skaffa lite självdistans för guds skull och sluta att se dig själv som ett offer. Det drabbar bara dig själv.

Sen borde du även akta dig för att använda ord som "förtryck" sådär lättvindigt. Slå upp ordet i någon ordbok så får du lära dig vad det innebär att förtrycka någon.

för du ALLAS talan här.varför ens nämna ett land och inte tala om själva individen?

Plugga. Precis läste en 15 p kurs i mångkulturellt och gått djupt in på just Begreppet förtryck.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
för du ALLAS talan här.varför ens nämna ett land och inte tala om själva individen?

Plugga. Precis läste en 15 p kurs i mångkulturellt och gått djupt in på just Begreppet förtryck.

Adde chilla ner, jag har lärt mig det ialla fall. Många lirare som knyter nävarna i fickan i vardagen och inte alls är lika disskutions sugna och dryga i verkligheten ang detta ämne, men på internet blir de så tuffa.

Tagit det partiet som du just nu tar för oss med invandrar bakgrund, men insett att vissa bara häller mer bensin på elden bara för att de är trygga bakom sin dator och vill fördriva tiden, andra försöker skapa sig en identitet på sitt fega sätt bakom skärmen och vissa bara smygrassar som passar på när alla ändå håller på att dunka rygg/sparka på en för man ligger ner. Men i verkliga livet, ute vid fika träffar, bandagar, SH fester så vågar de inte visa denna sida för då vet de att de inte är lika trygga och kan få munnen stängd innan de tänkt igenom det som de kläckt ur sig.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Adde chilla ner, jag har lärt mig det ialla fall. Många lirare som knyter nävarna i fickan i vardagen och inte alls är lika disskutions sugna och dryga i verkligheten ang detta ämne, men på internet blir de så tuffa.

Tagit det partiet som du just nu tar för oss med invandrar bakgrund, men insett att vissa bara häller mer bensin på elden bara för att de är trygga bakom sin dator och vill fördriva tiden, andra försöker skapa sig en identitet på sitt fega sätt bakom skärmen och vissa bara smygrassar som passar på när alla ändå håller på att dunka rygg/sparka på en för man ligger ner. Men i verkliga livet, ute vid fika träffar, bandagar, SH fester så vågar de inte visa denna sida för då vet de att de inte är lika trygga och kan få munnen stängd innan de tänkt igenom det som de kläckt ur sig.

Värst vad alla tar detta på allvar :)
Förresten så är ni med invadrar bakgrund lika duktiga på att driva med/om "svennar" .

Väx upp istället ta inte allt så allvarligt, detta är tro det eller ej ett forum. :tummenupp

Gick med
30 May 2008
Hoj
2007,Suzuki DL1000
Jäkligt rolig läsning:tummenupp! Vet ej vad jag tycker efter all läsning:confused: men man ska nog va lite försiktig med att generallisera för någon blir alltid drabbad. Alla här har ett gemensamt intresse (läs hoj) o det är knappast svenskar eller juggar som har börjat me de! Ha de gött allihopa och ha en bra hojsäsong!:banana:banana:banana

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Värst vad alla tar detta på allvar :)
Förresten så är ni med invadrar bakgrund lika duktiga på att driva med/om "svennar" .

Väx upp istället ta inte allt så allvarligt, detta är tro det eller ej ett forum. :tummenupp

är man utsatt en längre period eller en längre tid i livet av liknande bemötanden och attityden så kommer man i en noll tolerans läge. Om du inte varit där så snacka inte som att du vet hur livet och samhället formar en som person. Så vill du samla poäng med ditt inlägg hos andra som inte vet hur det är att hamna i det läget så var så god, men gör det även i verkliga livet ska vi se om du känner dig lika trygg.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

Utan att ha läst ett enda poäng om "mångkulturellt", vad det nu är för jävla töntkurs, så kan jag tala om för dig att förtryck är typ vad de svarta i sydafrika fick uppleva under Apartheid. Eller judarna i ghettona. INTE att några tjommar på ett forum tycker att någon ska använda hjälm.

Det borde någon med rötter i Jugo veta. Där har det ju förtryckts folk till höger och vänster i både nazismens och kommunismens namn. Och sen ett jävligt fult krig på det. Borde ju ge lite distans till det här jiddret tycker man.

Var det ens det som var syftet med tråden? Att de inte använde hjälm. Personligen tyckte jag mest att flipflop-killen var humoristisk för att han tycker han är så j-a cool fast han egentligen är så töntig. Alla har väl kört, iaf kortare teststräckor, utan hjälm liksom?

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
är man utsatt en längre period eller en längre tid i livet av liknande bemötanden och attityden så kommer man i en noll tolerans läge. Om du inte varit där så snacka inte som att du vet hur livet och samhället formar en som person. Så vill du samla poäng med ditt inlägg hos andra som inte vet hur det är att hamna i det läget så var så god, men gör det även i verkliga livet ska vi se om du känner dig lika trygg.

Jag skämtar med folk i verkliga livet också, jag jobbar med invadrare jag umgås med invadrare.
Alla är lika duktiga och skämta med varann.

Förklara gärna uppmaningen med att "vi" är så tuffa bakom skärmen?.
Vill man träffas och slåss då eller? typ som man gjorde när man var 13-15år gammal?.

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Jag skämtar med folk i verkliga livet också, jag jobbar med invadrare jag umgås med invadrare.
Alla är lika duktiga och skämta med varann.

Förklara gärna uppmaningen med att "vi" är så tuffa bakom skärmen?.
Vill man träffas och slåss då eller? typ som man gjorde när man var 13-15år gammal?.

Det är skillnad på skämt och skriva nåt på ett forum och tro att skämtet når fram med rätt budskap till en person man inte känner. Tvivlar inte på det du säger ang. de du jobbar med.

Men vissas inlägg kommer med en viss ironi som inte riktigt når fram på nätet, och ibland vet man inte om det är skrivet som ett skämt eller om personen menar allvar.

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR