Kolla så coola de är i Bosnien

Status
Ej öppen för fler svar.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Det är skillnad på skämt och skriva nåt på ett forum och tro att skämtet når fram med rätt budskap till en person man inte känner. Tvivlar inte på det du säger ang. de du jobbar med.

Men vissas inlägg kommer med en viss ironi som inte riktigt når fram på nätet, och ibland vet man inte om det är skrivet som ett skämt eller om personen menar allvar.

Går mitt inlägg verkligen att misstolka?.
Frågar igen varför skriver man till en människa som man aldrig har träffat, du är så tuff bakom skärmen? uppmaning till att slåss? 13-15år gammal?
Nån gång kanske man själv går på en "nit" när man sitter och uppmanar folk över internet.

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Adde chilla ner, jag har lärt mig det ialla fall. Många lirare som knyter nävarna i fickan i vardagen och inte alls är lika disskutions sugna och dryga i verkligheten ang detta ämne, men på internet blir de så tuffa.

Tagit det partiet som du just nu tar för oss med invandrar bakgrund, men insett att vissa bara häller mer bensin på elden bara för att de är trygga bakom sin dator och vill fördriva tiden, andra försöker skapa sig en identitet på sitt fega sätt bakom skärmen och vissa bara smygrassar som passar på när alla ändå håller på att dunka rygg/sparka på en för man ligger ner. Men i verkliga livet, ute vid fika träffar, bandagar, SH fester så vågar de inte visa denna sida för då vet de att de inte är lika trygga och kan få munnen stängd innan de tänkt igenom det som de kläckt ur sig.

Självklart ska jag tagga ner. ville bara belysa att trådskaparen var ute efter att idiotförklara individerna i klippen, dock såg jag tecken på att detta hade att göra med just att de var från bosnien.

Mådde han bättre i sig själv av att lägga ut dessa klipp? växte han som person? många skriver att detta inte handlar om vilken nationalitet som individerna hade men varför då skriva om vilket land dom kom ifrån

Släpper det här nu och för alltid. Önskar dock att denna individ (trådskaparen)kunde ge en bättre förklaring.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Självklart ska jag tagga ner. ville bara belysa att trådskaparen var ute efter att idiotförklara individerna i klippen, dock såg jag tecken på att detta hade att göra med just att de var från bosnien.

Mådde han bättre i sig själv av att lägga ut dessa klipp? växte han som person? många skriver att detta inte handlar om vilken nationalitet som individerna hade men varför då skriva om vilket land dom kom ifrån

Släpper det här nu och för alltid. Önskar dock att denna individ (trådskaparen)kunde ge en bättre förklaring.

jaaa precis släpp kylskåpet...... :glömdet

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
Utan att ha läst ett enda poäng om "mångkulturellt", vad det nu är för jävla töntkurs, så kan jag tala om för dig att förtryck är typ vad de svarta i sydafrika fick uppleva under Apartheid. Eller judarna i ghettona. INTE att några tjommar på ett forum tycker att någon ska använda hjälm.

Det borde någon med rötter i Jugo veta. Där har det ju förtryckts folk till höger och vänster i både nazismens och kommunismens namn. Och sen ett jävligt fult krig på det. Borde ju ge lite distans till det här jiddret tycker man.

Var det ens det som var syftet med tråden? Att de inte använde hjälm. Personligen tyckte jag mest att flipflop-killen var humoristisk för att han tycker han är så j-a cool fast han egentligen är så töntig. Alla har väl kört, iaf kortare teststräckor, utan hjälm liksom?

tönt kurs. vi kan byta jobb du och jag! ska du få smaka på hur det är att¨ vårda en svårt skadad människa. Sen kan vi diskutera om den kursen jag läst var en tönt kurs. PS. gillar dina knäskrapsbilder i rondellen, vilken fartkänsla.:D:D

jaaa precis släpp kylskåpet...... :glömdet

eller gå mer i suizidal mc. intox? skära mig eller bara leka tuff självmordbenägen och ringa 112:D

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Går mitt inlägg verkligen att misstolka?.
Frågar igen varför skriver man till en människa som man aldrig har träffat, du är så tuff bakom skärmen? uppmaning till att slåss? 13-15år gammal?
Nån gång kanske man själv går på en "nit" när man sitter och uppmanar folk över internet.

Det jag skrev från början var inte riktat mot dig eller mot nåt du skrivit. Utan skrev hur jag upplever och känner inom sådana diskussioner som brukar bli så här på SH. Så varför ska just du försvara din position?
Sedan är det inte uppmaning till att slåss så tolka det så om du så gärna vill, utan om nån tigger om en käftsmäll i verkliga livet genom att dryga sig och säga vissa grejer som skrivs i denna tråd öga mot öga till den andra personen så vill personen ha stryk, så på vilket sätt förstår du inte min poäng? Det får man ta då om man är så kaxig och dryg när detta problem uppstår i verkliga livet.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
tönt kurs. vi kan byta jobb du och jag! ska du få smaka på hur det är att¨ vårda en svårt skadad människa. Sen kan vi diskutera om den kursen jag läst var en tönt kurs. PS. gillar dina knäskrapsbilder i rondellen, vilken fartkänsla.:D:D

eller gå mer i suizidal mc. intox? skära mig eller bara leka tuff självmordbenägen och ringa 112:D

Är det allt du har att komma med? Du är jävligt komisk faktiskt. Vare sig du är svensk, jugge eller turk.

Skulle inte du sluta skriva i den här tråden förresten?

Last edited:

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
Vore jävligt intressant att få en förklaring från trådskaparen hur han tänkte när han skapade denna tråd.

Var det en slump att klippet kom från bosnien. kunde det varit från örebro? ville han trycka på att juggar är dumma i huvudet som kör utan hjälm? Kom fram nu och ge en förklaring.

Är det allt du har att komma med? Du är jävligt komisk faktiskt. Vare sig du är svensk, jugge eller turk.

Skulle inte du sluta skriva i den här tråden förresten?

Jo om du lovar att lära mig hur man sätter ut posörbilder på lågfartsskrap i industriområde här på SH. Gillar skarpt din profil.

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Var det en slump att klippet kom från bosnien. kunde det varit från örebro? ville han trycka på att juggar är dumma i huvudet som kör utan hjälm? Kom fram nu och ge en förklaring.

Men sluta vara så jävla kinkig. Vad är du, 14 år och tjej med mens eller? Du kan OMÖJLIGT vara 32år. Läs igenom dina tidigare inlägg i den här tråden och se själv se hur du gör bort dig.

Gnäll, gråt, mens och lunarstormnivå på snacket. Stabil ambulanssjukvårdare, som en grälsjuk fjortizztjej med dålig självkänsla :nurse :rolleyes:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj

Vem har pratat om Mc-klubb? var det inte du som skulle tagga ned?.
Sluta gråt och gör bort dig nu, låt tråden falla och gå vidare.

Det jag skrev från början var inte riktat mot dig eller mot nåt du skrivit. Utan skrev hur jag upplever och känner inom sådana diskussioner som brukar bli så här på SH. Så varför ska just du försvara din position?
Sedan är det inte uppmaning till att slåss så tolka det så om du så gärna vill, utan om nån tigger om en käftsmäll i verkliga livet genom att dryga sig och säga vissa grejer som skrivs i denna tråd öga mot öga till den andra personen så vill personen ha stryk, så på vilket sätt förstår du inte min poäng? Det får man ta då om man är så kaxig och dryg när detta problem uppstår i verkliga livet.

Aha, du menar inte mig men du disskuterar med mig iaf :) .
Varför ska just du försvara "alla" "förtryckta" invadrare?.
Vi kan släppa detta när du vill, men jag vill ha sista ordet :mattias

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
a%20InternetToughGuy.jpg

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
dock när man börjar jämföra och försöker påvisa hur andra folkslag är tuff och kör utan hjälm har man gått från skämt till förtryck

Haha förtryck haha, undrar vad du kallar läget för undersåtarna i tex Nordkorea om du wastar ordet förtryck redan här & nu....

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
har varit i bosnien och käkat shish kebab, det va inte gott :glömdet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...