Tagit det partiet som du just nu tar för oss med invandrar bakgrund, men insett att vissa bara häller mer bensin på elden bara för att de är trygga bakom sin dator och vill fördriva tiden, andra försöker skapa sig en identitet på sitt fega sätt bakom skärmen och vissa bara smygrassar som passar på när alla ändå håller på att dunka rygg/sparka på en för man ligger ner. Men i verkliga livet, ute vid fika träffar, bandagar, SH fester så vågar de inte visa denna sida för då vet de att de inte är lika trygga och kan få munnen stängd innan de tänkt igenom det som de kläckt ur sig.
Men fan bullysmile du är ju en bra person, fall inte ner i den här självömkansgropen du med.
Det har aldrig varit frågan om rasism eller förtryck.
Det känns som ni vill att det ska handla om förtryck på samma sätt som feminister vill att alla killar är sexgalna mansgrisar då det är grunden till deras hela agenda.
Ni fäktar efter väderkvarnar.
Om (eller snarare när, för jag säger det ofta) jag skämtar om fransmän eller österrikare som allt som oftast åker skidor i aprikos/turquisefärgade overaller med midjerem så anser jag inte att jag förtrycker dem. OM de anser sig förtryckta får de fanimej skärpa till sig och odla tjockare hud på näsan.
Ska folk känna sig
krenkta hela tiden för att de på något sätt lyckas vända något helt harmlöst till att de blir förtryckta så kan vi andra inte kommentera, skämta om eller ens nämna saker vi noterat i omgivningen.
Skärp till er! Det finns folk som verkligen blir förtryckta.
Vore jävligt intressant att få en förklaring från trådskaparen hur han tänkte när han skapade denna tråd.
Var det en slump att klippet kom från bosnien. kunde det varit från örebro? ville han trycka på att juggar är dumma i huvudet som kör utan hjälm? Kom fram nu och ge en förklaring.
Jag tror att:
Trådskaparen hittade ett klipp på en man som satt och spände sig i bara en tröja samt midjeväska och fann detta rolig. Herren råkade vara från Bostnien.
Du tror att:
trådskaparen är fientligt inställd mot människor med påbrå öster i från och därför letat sig igenom otaliga klipp på sökordet Bostnien för att hitta något Mc-relaterat att lägga upp här.