Kolla så coola de är i Bosnien

Status
Ej öppen för fler svar.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Ni har helt enkelt tolkat olika saker på helt olika sätt, och det enda ni gör är att prata förbi varandra, samtidigt som det bara trissas upp en onödig hetsk stämmning.

Nu har ni kastat knivar på varandra i 9 sidor, är det inte dags att börja tänka?
Ingen kan vinna, bara bli arg.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Ni har helt enkelt tolkat olika saker på helt olika sätt, och det enda ni gör är att prata förbi varandra, samtidigt som det bara trissas upp en onödig hetsk stämmning.

Nu har ni kastat knivar på varandra i 9 sidor, är det inte dags att börja tänka?

Du ska boka biljetter, inte medla. Köra på sö?

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Den här tråden ger insikt i både internet och människors mekanismer.

:popcorn

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
....onödig hetsk stämmning.

DET STAVAS INTE HETSK!!! DET STAVAS HÄTSK!!!! :mad::gnissla

(förlååååt.... kunde inte låta bliiii.... jag är sjuk... glömt medicinen....)

HAHAHA. Satan vad han svankar killen i sista filmen i 1:a inlägget.
Fick han meter kvällen innan tro?

...all in the eyes of the beholder... :rolleyes:

:D

gp007

Nenne
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
FZ-1, rs250r NX5, GRC rsr,
Man kan ha roligt med hoj i Bosnien oxå :tummenupp

Bifogat

• 3320_veljo.jpg
    3320_veljo.jpg
    223.9 KB · Visningar: 62
  • boban.jpg
    boban.jpg
    37 KB · Visningar: 61
  • boban8gt.jpg
    boban8gt.jpg
    82.5 KB · Visningar: 57

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
är man utsatt en längre period eller en längre tid i livet av liknande bemötanden och attityden så kommer man i en noll tolerans läge. Om du inte varit där så snacka inte som att du vet hur livet och samhället formar en som person. Så vill du samla poäng med ditt inlägg hos andra som inte vet hur det är att hamna i det läget så var så god, men gör det även i verkliga livet ska vi se om du känner dig lika trygg.

Dålig ursäkt att skylla på sin uppväxt, gener, omgivning och samhället i stort. Det är varje individ i sig som är ansvarig för sina egna handlingar o.s.v. Hade jag låtit mina gener och min omgivning format mig borde jag ha varit en alkoholiserad småtjuv som slåss med första bästa idiot. Nu är jag inte det för jag har valt att inte vara det...

Man kan ha roligt med hoj i Bosnien oxå :tummenupp

Det där kan väl inte vara Bosnien! Dem har ju hjälmar och skinnställ på sig. :arsele

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Dålig ursäkt att skylla på sin uppväxt, gener, omgivning och samhället i stort. Det är varje individ i sig som är ansvarig för sina egna handlingar o.s.v. Hade jag låtit mina gener och min omgivning format mig borde jag ha varit en alkoholiserad småtjuv som slåss med första bästa idiot. Nu är jag inte det för jag har valt att inte vara det...

Det där kan väl inte vara Bosnien! Dem har ju hjälmar och skinnställ på sig. :arsele

Uppväxten formar ju den man är, för oss är det fullt normala att vara sådana som vi är.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Uppväxten formar ju den man är, för oss är det fullt normala att vara sådana som vi är.

Det är en latmasks ursäkt till varför han blivit som blivit.
Jag säger inte att uppväxten kan forma en. Den har en stor del i det hela, men du har bara dig själv att skylla för hurdan du har blivit.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Visst allt är svart o vitt. Måste ju vara så för du har ju sagt det.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Det är en latmasks ursäkt till varför han blivit som blivit.
Jag säger inte att uppväxten kan forma en. Den har en stor del i det hela, men du har bara dig själv att skylla för hurdan du har blivit.

Visst att ha sett krig, fattigdom och inte passat in som barn i ett svenskt samhälle har man sig själv att skylla:tummenupp du har alla hästar hemma märker jag. Det jag har upplevt och många andra som kommit från svåra förhållanden får varje svensk unge/ungdom att brytas ner. Men men när man inte upplevt nåt själv så är det lätt att följa sitt eget facit.:gnissla

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tagit det partiet som du just nu tar för oss med invandrar bakgrund, men insett att vissa bara häller mer bensin på elden bara för att de är trygga bakom sin dator och vill fördriva tiden, andra försöker skapa sig en identitet på sitt fega sätt bakom skärmen och vissa bara smygrassar som passar på när alla ändå håller på att dunka rygg/sparka på en för man ligger ner. Men i verkliga livet, ute vid fika träffar, bandagar, SH fester så vågar de inte visa denna sida för då vet de att de inte är lika trygga och kan få munnen stängd innan de tänkt igenom det som de kläckt ur sig.

Men fan bullysmile du är ju en bra person, fall inte ner i den här självömkansgropen du med. :confused:

Det har aldrig varit frågan om rasism eller förtryck.
Det känns som ni vill att det ska handla om förtryck på samma sätt som feminister vill att alla killar är sexgalna mansgrisar då det är grunden till deras hela agenda.
Ni fäktar efter väderkvarnar.

Om (eller snarare när, för jag säger det ofta) jag skämtar om fransmän eller österrikare som allt som oftast åker skidor i aprikos/turquisefärgade overaller med midjerem så anser jag inte att jag förtrycker dem. OM de anser sig förtryckta får de fanimej skärpa till sig och odla tjockare hud på näsan.
Ska folk känna sig krenkta hela tiden för att de på något sätt lyckas vända något helt harmlöst till att de blir förtryckta så kan vi andra inte kommentera, skämta om eller ens nämna saker vi noterat i omgivningen.

Skärp till er! Det finns folk som verkligen blir förtryckta.

Vore jävligt intressant att få en förklaring från trådskaparen hur han tänkte när han skapade denna tråd.

Var det en slump att klippet kom från bosnien. kunde det varit från örebro? ville han trycka på att juggar är dumma i huvudet som kör utan hjälm? Kom fram nu och ge en förklaring.

Jag tror att:

Trådskaparen hittade ett klipp på en man som satt och spände sig i bara en tröja samt midjeväska och fann detta rolig. Herren råkade vara från Bostnien.

Du tror att:

trådskaparen är fientligt inställd mot människor med påbrå öster i från och därför letat sig igenom otaliga klipp på sökordet Bostnien för att hitta något Mc-relaterat att lägga upp här.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...