laidback
En fin avföring är bästa huvudkudden!
- Gick med
- 19 Dec 2010
- Hoj
- En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
"En av de mest gripande..."En av de mest gripande och viktigaste trådarna på SH ever...
Det som slår mig mest med din berättelse är just att man kan lura sig själv på grund av en undermedveten självsäkerhet när man kört mycket hoj. Jag har haft turen att klara mig ifrån allvarligare men, trots att jag bl.a kört in i en bil baifrån på essingeleden i rusningstrafik och senast förra säsongen kört omkull på både Nuerburgring med modern sporthoj och i oktober i roslagen med gammal Traja 65:a. Senast blev det en komplicerad nyckelbensfraktur som krävde operation och metallplatta. Har nog fått mig en tankeställare mest efter den senaste vurpan, då jag av någon anledning inte trodde jag kunde klota med en gammelhoj.
Din berättelse är superviktig och bör finnas med i bakhuvudet vid varje hojtur. Den omedvetna säkerheten som infinner sig ibland gör en ouppmärksam och då kan olyckan slå till när som helst och var som helst. Tack som faan att du delar med dig och all lycka i framtiden!
Nej, nej, nej, den här tråden går inte på långa vägar att jämföra med mästerverk som t.ex. Nasch´s fotpinnetråd, Xjell-tråden, eller t.o.m min egen
Hur ska vi säga-tråd! Där döljer sig genuint hantverk!
Ang. erfarenhets-spåret så kan man undra var gränsen går till att tappa fokus/skärpa så att man hela tiden presterar på topp om/när bilen plötsligt kör ut.
När blir man så rutinerad att det blir tråkigt?
När Ducati kostar på nån miljon och hyr en bana för en testdag har jag svårt att tänka mig
att Rossi sticker ut och INTE ger fullt.
Men han är ju rättså erfaren, och ser inte uttråkad ut...
Jag undrar vad en stickey är?Gör tråden till en stickey så kan folk gå in och läsa den ibland som en påminnelse att ta det lite lugnare i trafiken och kanske även på banan. Om någon får en tankeställare av att läsa första inlägget eller ännu längre in är mycket vunnet.
Är inte så hemma på datorer än...
Last edited: