Biturbo
Min går i etthundra!
Hårdbröd/Spisbröd med två tjocka falukorvskivor, kaviar och ost.
Brukar sitta och bita bort hud från läppen tills det börjar blöda ibland.. suger rätt hårt. Biter också bort skinn från fingertopparna där huden möter nageln eller hur man ska säga. På sidan av nagelbanden. Kommer man för långt ner gör det svinigt ont. När man lyckas att få till det snyggt så att det inte blöder, utan att man bara får bort en bit man stört sig på så blir man lite extra lycklig
Har man 2 mackor med ost och 2 mackor med skinka, så måste man ju äta dem varannan gång. 1 ost 1 skinka 1 ost 1 skinka. Lyxigast/godast sist.
Du får väl ta en klunk te/juice mellan varje macka så det blir ny omgång...
Eller vad krävs för att det ska bli ny omgång?
Jag kan erkänna att jag är sjukt pedant när det gäller att handla saker. Skulle aldrig få för mig att köpa första paketet i hyllan eller köpa det klädesplagg som jag provat. Vill ha känslan av att det är helt oanvänt när jag betalar det...korkat va!?!
Jag kan erkänna att jag är sjukt pedant när det gäller att handla saker. Skulle aldrig få för mig att köpa första paketet i hyllan eller köpa det klädesplagg som jag provat. Vill ha känslan av att det är helt oanvänt när jag betalar det...korkat va!?!
där har jag en liknande ovana, jag torkar av fötterna varje gång innan jag lägger mig i sängen så jag inte drar med mig smuts upp i den
vill ju inte förstöra för dig, men risken är väl rätt stor att nån annan provat den tröjjan du väl köper
Ni andra är ju helt sjuka i huvet.. Med Dee_cati i spetsen.
Tar även och skäller efter hundar när jag sitter i en bil för att kolla om dom reagerar/hör.
Aldrig funderat på att dammsuga golvet?
Har man 2 mackor med ost och 2 mackor med skinka, så måste man ju äta dem varannan gång. 1 ost 1 skinka 1 ost 1 skinka. Lyxigast/godast sist.
och jag är inte intresserad av att dra fram damsugaren varje gång någon kommer in i lägenheten
Vill ju inte förstöra för dig, men risken är väl rätt stor att nån annan provat den tröjjan du väl köper
Sen måste jag alltid kontrolltrycka på locket på glasburkar ett par gånger för att försäkra mig om att vacumet är kvar.
Jag har en jävla ovana att sitta och trycka in blinkersreglaget hela tiden,fast jag vet att jag inte använt blinkersen.
*Sigmund Freud-mode on*
Jak tzeeer i min analyz att do har haft en tzynnerligen betzwäärlig barntdom...jaa.
Den blinkersen zymbolitzerar din mamma, ok det är den mamman zom aldrig lät dig tjöra den trimmade mopeden va? Jaa?
Nu du hämnaz den mamman, och för-trycker henne från din ztora trimmade röda Ducatimoped jaa?
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|