Konstigaste/värsta ovanan?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Brukar sitta och bita bort hud från läppen tills det börjar blöda ibland.. suger rätt hårt. Biter också bort skinn från fingertopparna där huden möter nageln eller hur man ska säga. På sidan av nagelbanden. Kommer man för långt ner gör det svinigt ont. När man lyckas att få till det snyggt så att det inte blöder, utan att man bara får bort en bit man stört sig på så blir man lite extra lycklig :)

Haha, det där med fingrarna hade jag glömt. Gör det helt omedvetet numera :hihi
Yes, det sätter lite guldkant på vardagen när man lyckas utan att det svider i tre dagar efteråt :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du får väl ta en klunk te/juice mellan varje macka så det blir ny omgång...
Eller vad krävs för att det ska bli ny omgång?

För att det ska räknas som en ny omgång måste det helt enkelt vara nästa gång jag äter. Hjälps inte med dricka mellan! :tungan

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
KTM 690 SMC R
När jag vaknar på eftermiddagen varje söndag så är jag bakis av någon anledning :va

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh

Jag kan erkänna att jag är sjukt pedant när det gäller att handla saker. Skulle aldrig få för mig att köpa första paketet i hyllan eller köpa det klädesplagg som jag provat. Vill ha känslan av att det är helt oanvänt när jag betalar det...korkat va!?!

Sunt förnuft! Inte fan vill man ha något som andra har varit framme och pillat på!

Ni andra är ju helt sjuka i huvet.. Med Dee_cati i spetsen.

En kanske lite ful ovana enligt vissa som jag har är att jag harklar mig i några minuter om jag känner en otäck doft, typ piss/skit/kreks osv..

Händer också att jag snyter mig efter maten när man äter på restaurang.

Tar även och skäller efter hundar när jag sitter i en bil för att kolla om dom reagerar/hör.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Jag kan erkänna att jag är sjukt pedant när det gäller att handla saker. Skulle aldrig få för mig att köpa första paketet i hyllan eller köpa det klädesplagg som jag provat. Vill ha känslan av att det är helt oanvänt när jag betalar det...korkat va!?!

Vill ju inte förstöra för dig, men risken är väl rätt stor att nån annan provat den tröjjan du väl köper :gnissla

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Aldrig funderat på att dammsuga golvet?

:näsblod:näsblod:D:D

bor i lägenhet där man måste gå genom hallen för att komma till köket och toaletten, är lätt hänt att det fastnar skit under fötterna då. sen tillkommer det faktum att de 3 platser där jag spenderar mest tid hemma är sängen/köket/toaletten.

och jag är inte intresserad av att dra fram damsugaren varje gång någon kommer in i lägenheten :fakta

hnric

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
S1000RR -11
Har man 2 mackor med ost och 2 mackor med skinka, så måste man ju äta dem varannan gång. 1 ost 1 skinka 1 ost 1 skinka. Lyxigast/godast sist. :D

Exakt. Gör ju mackor man nästan inte vill ha bara för att få lite variation på dom. Minst goda äts först.

sportbike

Guest
Jag har en jävla ovana att sitta och trycka in blinkersreglaget hela tiden,fast jag vet att jag inte använt blinkersen.

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Hoj
CRF450 -02

Är likadan. Tar aldrig varan som står längst fram på hyllan. Särskilt i matbutiken. Skitlöjligt egentligen men känns som de yttersta paketen är besudlade. Vet ju fan inte vem som stått där och klämt. Kanske tillochmed pajat varan. Sen måste jag alltid kontrolltrycka på locket på glasburkar ett par gånger för att försäkra mig om att vacumet är kvar.

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Ju mer ja läser här inne, så inser jag att ja måste vara skapligt normal å behöver inte skriva ett brev till "Bullen" å fråga :D

hmm, hur många har funderat på följade vis?
Hojen är inte besiktigad pga att man väntar på besiktningen, men vill ut å gasa iaf.
Så går man igenom olika färdvägar där sannolikheten är minst att träffa på "Herr Batång".
Men skulle man väl träffa på "Her Batång" och de blir en konfrontation, så har man en färdig "mall på svar" så man slipper repreciva dumheter i form av böter pga körförbud.
Tidigare fanns en skrivning om "Provkörning i samband med reparation" som var klockren att anväda i princip en hel säsong om de e ont om besiktningstider.
Idag är de mera besvärligt å slingra sig undan, men de går :tummenupp

Så att vara typ riskberäknande i "svåra stunder" då man e sugen att gasa trots körförbud... :näsblod

Å hur jävla smart e man då man kollar i kylen å ser att de e dålit mä pålägg? Man tar å fixar typ 3 mackor å typ en eller två får lite eller inget pålägg.
Men vilka mackor börjar man med? Jo de som e trökigast å väntar me den godaste till sist :huvet

Hmm, ovana ???

Nån mer som har typ inrätt sovrummet med ALLT!!! ???

Platt-TV fastskruvan i sänggavel
Stereo/CD/DVD m.m. inkopplat å styrt me fjärr
Lap-top där egentligen en "consuela" skulle ha platsat på i lopplådan
Stort bord där man radar opp mackorna på
Bokhylla mä ett antal Verkstadsmanualer

JA behöver inte lämna sovrummet annat än då man måste skicka "fax me porslinstelefonen" eller hämta saker ur kylen, och ev. kolla på nån gammal micro-fish i projektorn.

Jo, man måste ibland åka till jobbet :gnissla

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Vill ju inte förstöra för dig, men risken är väl rätt stor att nån annan provat den tröjjan du väl köper :gnissla

Antagligen! Men det är känslan och rättare sagt min egen tanken. Så antar att då tillämpas: "Det jag inte vet, det mår jag inte dåligt av" :D.

Sen måste jag alltid kontrolltrycka på locket på glasburkar ett par gånger för att försäkra mig om att vacumet är kvar.

Skalken på bröd(nu när vi ändå pratat macka i tråden)!! Skulle aldrig få för mig att äta första eller sista skivan på ett bröd(precis som med att lämna sistan på hamburgare). Som sagt...Smak på livet!:tungan

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Jag har en jävla ovana att sitta och trycka in blinkersreglaget hela tiden,fast jag vet att jag inte använt blinkersen.

*Sigmund Freud-mode on*

Jak tzeeer i min analyz att do har haft en tzynnerligen betzwäärlig barntdom...jaa.
Den blinkersen zymbolitzerar din mamma, ok det är den mamman zom aldrig lät dig tjöra den trimmade mopeden va? Jaa?

Nu du hämnaz den mamman, och för-trycker henne från din ztora trimmade röda Ducatimoped jaa? :mattias

;)

sportbike

Guest
*Sigmund Freud-mode on*

Jak tzeeer i min analyz att do har haft en tzynnerligen betzwäärlig barntdom...jaa.
Den blinkersen zymbolitzerar din mamma, ok det är den mamman zom aldrig lät dig tjöra den trimmade mopeden va? Jaa?

Nu du hämnaz den mamman, och för-trycker henne från din ztora trimmade röda Ducatimoped jaa? :mattias

;)

Sie sind sehr knasich,jaa :rolleyes:

Edit:förmodlich stimmt es.

Last edited:
Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom