Uppdatering:
Lukten av bränd koppling visade sig vara kladd på katalysatorn.
Mekanikern säger sig ha monterat ner min koppling och jämfört med en annan S1000RR utan att kunna se något som är olikt. Men det hjälper inte mig med glappet som uppstår när den blivit varmkörd.
Vet inte vad jag ska säga till mekanikern, jag är så klart inte nöjd med att problemet kvarstår.
Jag vill ju tro att man borde kunna se var glappet är någonstans om man öppnar medan den är varm och glappig, men tydligen verkar det inte så.
Som jag förstått det har mekanikern inte justerat på pushrodden.
En annan möjlighet är att stålskivorna från donatorhojen sväller när de är varma, det är jag ganska säker på att han inte kollat.
Ja byt ut stålskivorna de mest misstänkta när kopplingen beter sig som din. Jag kommer från enduro och där får man detta problem som man byter kallingar. "Chansa och byt ut dem