imaster skrev:2627443Jo... Det är sant... Men om vi säger såhär: 300 mil har varit av nyttokaraktär då målet har varit ett som inte hänger ihop med MC...
smallsocks skrev:2627466Hem till kvinnor alltså ´
Gunsan skrev:2627475Jag är bara 158cm lång...
så frågar kompisarna om vad det är för hoj jag har
- jo det är ju en BMW med 1100cc
- jaha du men den är ju tuung
- ja fast det är ju motor på den...
En av mina barndomsvänner när hon såg min BMW för första gången
Åh vad fin den är.. men de där klumparna som sticker ut på sidorna, kan man inte ta bort dem?
Hennes mamma som tjuvläser Bike på jobbet hos tandläkaren stönade lite grand.. och svarade så diplomatiskt det gick... det där är motorn.
Phu jag slapp säga något
SheDevil skrev:2627136...han tjåla lite om vilka olika typer av försäkring de hade...
G-L skrev:2627379Det är jag med på.
De flesta av omgivningens kommentarer är dessutom både roliga, aningslösa och ibland lite gulliga (barns och gamla tanters till exempel).
Det som är det jävliga är våra reaktioner på dem - föraktet dryper och ibland får tydligen omgivningen del av det dessutom.
Slutsatsen? Det är vi mc-folk som sätter ribban. Vi sätter den lågt; jävligt lågt!
jenza skrev:2626046"kör försiktigt" slår väl det mesta...
Zalfus skrev:2627501Jag har också undrat länge varför dem inte kan plocka bort dessa fula skapelser till klumpar
raiderpatz skrev:2627581mamma säger det varje gång jag far därifrån, svarar alltid "ingen risk", det får hon tolka hur hon vill
Marie L skrev:2627585Jag också! I synnerhet som BMW gjort bättre hojar UTAN dem ända sedan 1983....
Jag är väl inte emot BMW-förare?Kiwi60 skrev:2627607Ska ni leka "alla mot BMW-förare" igen så vill inte jag va me...
Kiwi60 skrev:2627607Ska ni leka "alla mot BMW-förare" igen så vill inte jag va me...
Zalfus skrev:2627640BMW är fina cyklar..
wdac skrev:2627631Tjejens lillbrorsa skulle köpa ny moppe å tjejen min är ju motorintresserad så hon kolla då självklart på några hojjar med stora ögon, var på en säljare säger
"det är ingen idé att du kollar, du är ändå för kort" hon är 160cm så hon trodde på det å vart lite besviken men acceperade det. men sen när vi träffades å hon berättade det så sa jag vikket skit snack klart du kan åka hojj du är inte alls för kort, då sken hon upp som tusan å sitter å kollar på hojjar å sånt till kommande sommar... hennes far är dock inte lika glad, misstänker att han sa till säljaren att dra den där om längden för att hans flicka inte skulle åka MC....
så nu måste ja vara extra snäll mot svärfar
Kiwi60 skrev:2627505Här i den stora världen där jag bor betyder "tjåla" detsamma som "stjäla", men det är tydligen annorlunda på landet.
SheDevil skrev:2627692I alla fall, tjåla=(tjata, tjöta, snacka långdraget, småsnacka)... Lovar, ska inte använda ordet tjåla igen utan en översättning
/SheDevil
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |