ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Slutet på säsongen förra året hos min morfar utanför stan, ska precis åka hemmåt.
Jag sitter och har bågen på tomgång medan jag drar på mej handskarna. Då kommer det upp två killar på varsin yamahamoped, Arox tror jag dom hette eller nått, lite modifierade, båda i keps ingen i hjälm. dom hoppar av och hejjar, går runt och tittar lite på bågen. - är det ingen tusenkubikare, säjer en av killarna. - Nä säjer jag. - Vi brukar rejsa på gångbanan där borta, säjer en av killarna och pekar bort mot en lång rak gångbana (säkert 200 meter lång), - Vi två mot dej, säjer samma kille. -Du måste fan skämta, ni har ju fan inte en jävla suck mot den här, menar jag och pekar menande på tanken. - jo kom igen då! våra är lättare och trimmade säjer killen med jävla kaxig attityd. Dom måste ju skämta tänker jag men pekar på en av killarna, -ställ dej där, säjer jag och pekar två meter bakom mitt bakhjul. Varvar upp ordentligt och lägger ett moln. Han hoppar åt sidan och lunkar sen bort till sin moppe och säjer, - äh, skit i honom, han vågar nog inte. mummlar han, den andra hoppar på sin och dom puttrar iväg.
ägd!
http://www.youtube.com/watch?v=cojgdp_7RSc :