MrMalm1
yeea
tog de slut här?
Det är kul när man av de flesta icke-insatta får frågan "är den ny?" Hojen är 16 år gammal och har gått 5500 mil, det om något måste väl säga något om vilken puts jag har haft på den i sommar
Samma dag som jag köpte 748:an åkte jag hem till morsan och farsan för att visa upp skönheten. När dom tittat lite säger jag att dom måste ju höra hur den LÅTER. Startar och ser hur morsan bokstavligen tappar hakan...INNAN HON VIKER SIG DUBBELT OCH ASGARVAR!!
Morsan: Hahah vad är det du har köpte?! Den går ju sönder vilken sekund som helst!
: Den ska låta så här...
Morsan: Hahaha, var det säljaren som sa det till dig eller? Gick du på den enkla? hahah
: MEN VA FAAAAN!!
Inte direkt den responsen man ville ha när man precis köpt ny cykel. Går verkligen inte att klandra henne för att hon tyckte torrkopplingen lät illa men tack för förtroendet liksom...
Förra veckan när jag var i garaget o skruva (flerbils garage)
kommer lars göran 80år
Efter alla standar komentarer om hur farligt de är o vad de låter så mjuknar gubben o pratar om motorcyklarna på hans tid åh oj vad de gick de hade ju en bra bit över 200hk och fråga hur många jag hade i cbr´en man fick ju skämmas över att behöva svara ca 120hk.
Undra vart alla 200hk hojar från 50 talet tagit vägen.
... GR verkar vara den här snubbens stora idol och han verkar kunna alla scenerna i filmerna utantill.
Tyckte att det var rätt kul att träffa nån som enbart associerade Sverige med Ghostrider.
Börjar bli lite trött, MC-säsongen har ju precis börjat igen och jag har fått höra den sämsta av dom sämsta ca 15ggr redan detta år. Är iaf. rekord för min del!
-Om jag hade en sån där skulle jag köra ihjäl mig DIirÄCkT!!!
Jaja, erkänn bara att du inte har råd eller kan ta kort (alternativt inte får för kärringen hemma då hon också har samma filosofi om "DIirÄCkT")
tJöP en fyrhjuling eller nåt........
Börjar bli lite trött, MC-säsongen har ju precis börjat igen och jag har fått höra den sämsta av dom sämsta ca 15ggr redan detta år. Är iaf. rekord för min del!
-Om jag hade en sån där skulle jag köra ihjäl mig DIirÄCkT!!!
Jaja, erkänn bara att du inte har råd eller kan ta kort (alternativt inte får för kärringen hemma då hon också har samma filosofi om "DIirÄCkT")
tJöP en fyrhjuling eller nåt........
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |