Feminister kommer aldrig kunna hålla sams tillräckligt länge för att göra någon nytta.Motsägelsefullhet hade varit ett problem ifall feminismen gick ut på att lösa verkliga problem och att åstadkomma nåt. Men nu är det inte så. Feminism är en syjunta för bortskämda medelklasskvinnor som går ut på att hitta på och förstora upp låtsasproblem och sen lägga skulden för påhitten på män. Dom är bra på att hålla brandtal fulla med laddade ord som förtryck, diskriminering och kvinnohat men så fort dom ska ge konkreta exempel på vilka orättvisor dom utsätts för så visar det sig alltid handla om rent svammel som gubbplogade vägar, pissoarer, tjejkast eller i det här fallet semlor.
Eller skada.
Snälla säg att du länkade ironiskt och inte tar det där på allvar...
Det är vad feminismen har blivit. En bisarr och meningslös ideologi. Förmodligen beror det på att den inte behövs längre.
(är det rätt ord förresten?)
Vilken otroligt dålig artikel. Vad får du egentligen ut av att läsa på såna där sidor? Texten ser ju ut att vara skriven av en 15-åring.
Jag blev lite krenkgt idag.
Skulle ta ut pengar, kommer fram en snubbe med nån lista. Något om ett center för dövstumma barn och ungdomar. Tja, det har jag inget emot att de ska kunna ha något center. Så jag går med på att skriva på.
Sen sista kolumnen var något med hur mycket man ger... vilket jag inte observerat från början, trodde det bara var namninsamling först. Jaja när jag redan skrivit på så ger jag väl en hundring också då...
Då skriver snubben 200 i fältet och sen tittat på hundringen, att det var bara 1 och peckade på fältet där han hade skrivit 200kr
Men det är väl för hel... inte mitt fel att han skrev 200 ??
Sen efter jag tagit ut pengar så gestikulerade han och verkade förvänta sig att jag skulle ge han mer pengar?!?
Han kan väl inte bestämma hur mycket jag ska donera och ska vara glad att jag ger något överhuvudtaget.
Då blev jag sur istället och hade god lust att ge han en knogmacka som dricks.
Nöjde mig med att blänga surt och gå vidare.
Bara för att någon är döv (alternativt bra på att fejka) så är det inte ok att bete sig hur som helst.
Jag blev lite krenkgt idag.
Skulle ta ut pengar, kommer fram en snubbe med nån lista. Något om ett center för dövstumma barn och ungdomar. Tja, det har jag inget emot att de ska kunna ha något center.
Bara för att någon är döv (alternativt bra på att fejka) så är det inte ok att bete sig hur som helst.
Det är inte troligt att ett center för dövstumma tigger pengar på det viset så du bör troligen vara kränkt för att du blivit blåst.
Du har blivit rövkrängd av rövarpack, låter det som...
http://www.dovastidning.se/sverige/item/303-falska-döva-tiggare-allt-vanligare
Old, but still popular
Lille Alex blev åthutad och jettekränkt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/alexschulman/article20650651.ab
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |