Inte omöjligt att en rysk invasion vore det bästa som kunde hända detta en gång stolta rike
Måste vara din (jävligt udda, men ändock) våta dröm. Fascister, rasister och att kränka folk/folkslag är ju din melodi.
Inte omöjligt att en rysk invasion vore det bästa som kunde hända detta en gång stolta rike
Jag tror inte det är högern som historiskt stått CCCP närmst men fortsätt du för all del skjuta hej vilt omkring dig.Måste vara din (jävligt udda, men ändock) våta dröm. Fascister, rasister och att kränka folk/folkslag är ju din melodi.
Jag tror inte det är högern som historiskt stått CCCP närmst men fortsätt du för all del skjuta hej vilt omkring dig.
Varför menar du att SD vänliga fascister inte skulle gilla att ligga med Putin? Du vill ju själv, det vet Du.
Varför menar du att SD vänliga fascister inte skulle gilla att ligga med Putin? Du vill ju själv, det vet Du.
? I min bok så motsätter sig fascism kommunism, liberalism och konservatism.
Hur får du då ihop att 1. Sd är fascister, 2. De skulle vilja dela säng med kommunister.? Lite realism om jag får be.
Sist jag kolla så är sd närmst vad jag skulle beteckna som kulturkonservativa.
Fascister vill helst upprätta en auktoritär icke-tranditionsbunden nationalstat där individen är underordnad.
Vad jag kan utläsa är sd tydligt traditionsbunden.
Min uppfattning är att skillnaden fascism vs kommunism är hårfin och följaktligen oväsentlig.
Angående vad SD vill beteckna sig som! Du har tydligt inte läst SD:s antidemokratiska idéprogram med vidare öppet sinne
Min uppfattning är att skillnaden fascism vs kommunism är hårfin och följaktligen oväsentlig.
Angående vad SD vill beteckna sig som! Du har tydligt inte läst SD:s antidemokratiska idéprogram med vidare öppet sinne
Har du läst partiprogrammet nu?
Sedär.Grattis, Du har lyckats. Visste inte att någon kunde ha en tristare uppsyn än en nybakad extremfeminist. Principprogram, SD har väl för fan ett principprogram
Som sagt. Skillnaden mellan fascism och kommunism är hårfin och följaktligen är vad Du ser i din bok fortfarande oväsentligtDet förklarar varför jag har svårt att förstå dig #space och de tolkningar du gör.
Det är ungefär lika mycket som att våldsvänstern är fascister på grund av likheten med fascismenS våldsnyttjande.
Vill jag ligga med Putin?Varför menar du att SD vänliga fascister inte skulle gilla att ligga med Putin? Du vill ju själv, det vet Du.
Kränkt fet moderat politiker. Kanske dax att dra ner på gås levern.
http://www.aftonbladet.se/halsa/nyheter/article19916593.ab
"Du kan sluta skylla på din barndom, partner, jobb, ekonomi, vädret... Det är bara du, ingen annan, som ansvarar för de beslut och vägval du tar i livet!"
Ett sjukhuskafé i Umeå har stött på kritik efter att ha kompletterat sina kvitton med "visdomsord".
"Så jävla kränkande", var en av reaktionerna.
– Jag blev arg. Personen i kassan lät så nöjd när hen* ville att jag skulle läsa citatet som stod där, säger Ylva-Li Larsson, en av kaféets kunder.
[...]
Efter att Ylva-Li uppmärksammat kvittot valde kaféet att byta ut det.
"Att fela är mänskligt och vi har alla olika livserfarenheter. Vi ber så hemskt mkt om ursäkt för veckans tidigare citat", löd det nya kvittot.
– Jag förstår kritiken på ett sätt men jag står ju för det jag skriver på kvittona. Och läser man noga så finns det egentligen inget att ta illa vid sig av, säger kaféägaren, och fortsätter:
– Den här veckan står det "låt julkramen bli årets julklapp". Och det kan man ju också tolka negativt. Tänk på de som inte har någon att krama eller någon att ge en julkram. Så man kan lägga in vilken tolkning som helst på ett kvitto eller vad som helst här i livet.
Men du står för det tidigare budskapet?
– Alla visdomsord utgår från mitt liv så det är väldigt personliga saker, men det är också allmänt hållet. Allmän visdom. Det är bara du som kan välja. Du kan välja att låta någon annan välja åt dig men då är det valet också ditt. Du kan välja att lägga ifrån dig ditt eget ansvar. Och det är ingen skillnad på om man är fattig eller rik.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|