Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
fjdan, vo5te jag nykter så skulle hag ha förbenat ont av alla bit - och sugmätrken jag ådragit mig under kväklldn. Godnatt
fjdan, vo5te jag nykter så skulle hag ha förbenat ont av alla bit - och sugmätrken jag ådragit mig under kväklldn. Godnatt
Sådär stavar man när man har varit på en rejäl fest
Har alla gått och blivit nykterister? Nästan en månad sen det krökades nåt här! Har jobbat ikväll så det blev visserligen inget kröka men en singelmalt innan sängen är ju aldrig fel. Funderar på om det inte borde vara dags för en helkväll imorgon kanske...
En flaska Mekhong och en cola, sen är kvällen fixad...
Den här killen vet hur man krökar.
Kenneth Aalborg for president!
http://se.youtube.com/watch?v=Z5nnrpki5FM
Falanger som bor där eller långtidsturister som det oftast är fråga om är mer eller mindre ambitionsbefriade småalkoholiserade män i 35-50års åldern som tycker att kortbraller, hängkagge o flip-flopp dojjer är en dygnetruntklädsel för alla tillfällen...
man e tragisk, det är fredag kl e över 23 man har bara fått i sej 2 öl man e hemma..gör inget spec. inga coola samtal, inget komma skall lite senare
Man e totaltragisk....
BWÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄ
Men imorrn då blire all out! helvete vad det ska brötas! Jag räknar lättit med minst en varning för att man är lite för övertygande i sitt sätt att partaja och minst två tillfällen man e ruggit nära att åka på en feting för att man e så fantastisk att man e på väg att få nån annans brud att dumpa sin fotbojja till kille för de vill kasta sej runt halsen på fantastiska jag
Fortsättning följer...
/J
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!