Krökatråden

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
fjdan, vo5te jag nykter så skulle hag ha förbenat ont av alla bit - och sugmätrken jag ådragit mig under kväklldn. Godnatt :fyllisar

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Har alla gått och blivit nykterister? Nästan en månad sen det krökades nåt här! Har jobbat ikväll så det blev visserligen inget kröka men en singelmalt innan sängen är ju aldrig fel. Funderar på om det inte borde vara dags för en helkväll imorgon kanske...

Dark_Messenger

Guest
Har alla gått och blivit nykterister? Nästan en månad sen det krökades nåt här! Har jobbat ikväll så det blev visserligen inget kröka men en singelmalt innan sängen är ju aldrig fel. Funderar på om det inte borde vara dags för en helkväll imorgon kanske...

Jag har krökat ikväll. Fast sen dansade jag nog bort den mesta av spriten så nu är jag praktiskt taget nykter. :yoparty

Borde verkligen gå o lägga mig då jag måste upp i morgon. Har inte köpt EN ENDA julklapp ännu. :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sitter utanför hotellrummet i en skitig festby på Phi-Phi *ai Noi tror jag skiten heter* och dricker Kapten Morgan. Det finns ju bara mörk här nere hos gulingarna så jag fick ta med mig en pava eget men det är inte många droppar kvar nu :(
Som tur är så säljer alla affärer Jim Beam och Jack Daniels, och iskall burk-cola, så jag står ut en vecka till innan jag kommer hem till min egen bar.
För övrigt så går det alldeles utmärkt att supa sig full på 20:- om man vill: En flaska Mekhong och en cola, sen är kvällen fixad...

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Här är det Explorer & Fanta, samt Sort Guld som gäller. Sedan bär det av till Harrys i Kalmar. Ser ni en skäggig stor jävel så är det jag. Kom fram så bjuder jag på ett järn!

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Hoj
R6 & RD350
Den här killen vet hur man krökar.

Kenneth Aalborg for president!

http://se.youtube.com/watch?v=Z5nnrpki5FM

Störtskön kille! Mumma, den är så mustig så man vet inte var man ska sätta munnen...gurgel, gurgel...guling, guling kom nu lille fuling...Cognac Armaniaaac... o så var det dags för stoora julgroggen hurra hurra..

Själv ska jag hälla upp en 12-årig Scotch i ett nyinköpt Whiskyglas :tummenupp

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Imorgon bär det av till Sälen med ett tiotal kompisar.
Får se om man kommer hem i samma skick som man åkte. :gnissla

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Å så vare Freeeedag! :hihi

Synd att alla polare sitter hemma med för mkt månad i slutet av lönen.. Ingen som är direkt ivrig att gå ut o röjja i helgen. Sabla amatörer :D Nöjjeskapitalet är outtömligt, vafa kan man bränna plenty på hojjåka så kan man vika undan en extra lax för oförutsedda fester!

Så det blir väl en ecklig helg full av Yatzy och TP samt annan inbillad partyglädje hemma hos nån torrlagd jävel..

Januari 2009 är fantastiskt...NOT

Ringo

-
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
-
Mitt alkoholintag har ökat med 98437593845% sedan jag flyttade till Thailand för ett år sedan. Jag börjar inse att det enda jag har uppnåt här är att bli alkis. Fast funkar det också! Ikväll blir det barrunda igen för tredje eller fjärde gången i veckan (vem håller koll?)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Varför flyttade du dit om man får fråga, och vart bor du?
Det har slagit mig att man kan bo där 6-7 månader om året och sen bo i sommarstugan resten av tiden här hemma i Sverige, när man väl får tag på ett jobb som tillåter det. Men som du säger så blir man väl mer alkis än vad man redan är när man är där nere :(

I kväll ska jag jobba lite natt hade jag tänkt, inget för mig då när det ingår bilkörning i jobbet. Imorgon skiter jag i att jobba, tar ett pass på söndag istället så några groggar lär det bli imorgon, ska på "herrmiddag"...

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Nej, man kan inte bo i thailand öht. Jag var där nu över Jul/Nyår. Phuket, Bangkok, Pattaya, Jomtien, Koh Samet, Chamburi o va alla plejs heter..

De pratar fördummad asiatisk engelska, det går bra tills det går dåligt då lägger thaiiaren på det dummaste ansiktsuttrycket de kan o hänger med käken så de nästan dreglar och förstår helt plötsligt ingenting???! För man kan ju inte förlora ansiktet what so ever..

I det läget är det lönlöst att försöka tala dom tillrätta för det är omöjligt. Att reda ut en resturangnota ex.vis för den är full av felaktiga debiteringar leder endast till att mer o mer personal samlas runt ditt bord.... utan något förbättrande resultat...OCH TID.. TID att blajja o älta och att inte förstå ett piss de har de hu mkt som helst... helt otroligt!!

Att bli stoppad av polis som jag blev ledde till att han skulle ha en muta för att "glömma" hmmm.. fint land det där.

Falanger som bor där eller långtidsturister som det oftast är fråga om är mer eller mindre ambitionsbefriade småalkoholiserade män i 35-50års åldern som tycker att kortbraller, hängkagge o flip-flopp dojjer är en dygnetruntklädsel för alla tillfällen...

Sett ur mitt perspektiv iaf.
/J

Ringo

-
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
-
Falanger som bor där eller långtidsturister som det oftast är fråga om är mer eller mindre ambitionsbefriade småalkoholiserade män i 35-50års åldern som tycker att kortbraller, hängkagge o flip-flopp dojjer är en dygnetruntklädsel för alla tillfällen...

Du slog huvudet på spiken angående västerlänningarna som bor här. 10 år i landet, pratar inte thai, thaifru från en bar osv. Ok, det gäller inte alla men en majoritet iallafall. Fast det spelar ju ingen roll. Ingen som säger att man måste hänga med dom. Just nu funderar jag på att hyra en CB400 och brassa runt i landsbygden någon vecka. Vädret är perfekt just nu.

Dee_cati: Avslutade mitt jobb och ville resa lite. Börjarde i Thailand eftersom jag har rest runt i trakterna förut (alla grannländer osv). Tänkte stanna i 3 veckor men det har blivit över ett år nu, heh.

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
man e tragisk, det är fredag kl e över 23 man har bara fått i sej 2 öl man e hemma..gör inget spec. inga coola samtal, inget komma skall lite senare:hihi

Man e totaltragisk....:(

BWÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄ

Men imorrn då blire all out! helvete vad det ska brötas! Jag räknar lättit med minst en varning för att man är lite för övertygande i sitt sätt att partaja och minst två tillfällen man e ruggit nära att åka på en feting för att man e så fantastisk att man e på väg att få nån annans brud att dumpa sin fotbojja till kille för de vill kasta sej runt halsen på fantastiska jag :D

Fortsättning följer...

/J

Dominator-Rocks

Guest
man e tragisk, det är fredag kl e över 23 man har bara fått i sej 2 öl man e hemma..gör inget spec. inga coola samtal, inget komma skall lite senare:hihi

Man e totaltragisk....:(

BWÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄ

Men imorrn då blire all out! helvete vad det ska brötas! Jag räknar lättit med minst en varning för att man är lite för övertygande i sitt sätt att partaja och minst två tillfällen man e ruggit nära att åka på en feting för att man e så fantastisk att man e på väg att få nån annans brud att dumpa sin fotbojja till kille för de vill kasta sej runt halsen på fantastiska jag :D

Fortsättning följer...

/J

Måste varit starka öl det där :rolleyes: :va

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...