Krökatråden

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Schkål!!!

Till er alla , fan en kanondag , har varit på barndop idag , trevligt som fan
även om jag inte gillar sånt sket , men alla hade skitkul , allt slutade med en spontan "ska vi gå ut o äta lite ikväll" hamnde på ett riktigt bra ställe , köpte bärs , osv , drog hem till en polare drack lite kaffe , drack lite whiskey , hamnde alla hemma hos mig senare , och sitter nu här o kollar på mc filmer och snacka hojåkning , och spelar guitarhero 2 , nu ska jag ta en öl till , :yoparty

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Å så vare måndag, det vart golden tjitt i lördags!

Gick dit med ett kex, ja jag tog med matlåda till resturangen! :hihi men vafa det rulla på fint. Krocka ihop med ett gammalt hångel som blev lite sne när hon antagligen inte tålde se sällskapet man hade. Aja..man blajja blajjet o tog sej igenom kvällen utan nån skandal.
/J

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
20-års partaj var det hos mig i lördags. Blev ingen utgång, då alla tydligen trivdes nere med dunka dunka i baren. Full blev man, och länge. Klockan 06 gick man och lade sig- för att sen vakna och må som en påse skit! :yoparty

Dominator-Rocks

Guest
Faan vad grått och trist det är ute, unnar mig en 33cl Carlsberg Export :)
Smakar riktigt bra :tungan
carlsberg-021.jpg

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
:)
Fantastiskt, kl är 08:00 det är fredag o jag sitter redan o tänker på hur helgen ska fixas till. Inget bokat sofar.. men det lär det bli ändring på.

Förra helgen vart ju lite mittimellan-bra så nu får det kompenseras..så efter en 10-15 öl lär man ju vara skitsnygg o då går allt plättlätt:D
/J

Dominator-Rocks

Guest
Drog 2 bira förut håller mig i skinnet idag, skall partaja i morgon! :banana

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Fredags-Coronan smakar rätt bra nu. Blir nog rätt lugnt i morgon med tanke på förra helgens overdrive-fylla.

Färre kompisar som ringer och grinar klockan 02.00 för att de fått för sig att deras respektive är kära i mig vore också önskvärt denna helg.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fredags-Coronan smakar rätt bra nu. Blir nog rätt lugnt i morgon med tanke på förra helgens overdrive-fylla.

Färre kompisar som ringer och grinar klockan 02.00 för att de fått för sig att deras respektive är kära i mig vore också önskvärt denna helg.

Vore kanske bättre att deras tjejer ringer och frågar om de får komma över?:tuttar

Dominator-Rocks

Guest
:huvet Jobbigt att hålla sig när kylen är full med iskall öl :näsblod

Last edited:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Ujuj. Så fort jag inte är här så faller den här tråden i glömska och Sverige torkar ut. Skandal!

Vad står det i Sveriges kylskåp såhär dax måntro?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Ujuj. Så fort jag inte är här så faller den här tråden i glömska och Sverige torkar ut. Skandal!

Vad står det i Sveriges kylskåp såhär dax måntro?
En flaska jack, en falcon och en kilkenny, två flaskor vitt.

Blir att lyssna på musik och göra mig redo när jag dricker den första vinaren. Åttaprocentig godricka och sen blir det klassfest. Dra åt helvete så peppad jag är nu när jag varit ute i det här sköna vädret.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
En flaska jack, en falcon och en kilkenny, två flaskor vitt.

Blir att lyssna på musik och göra mig redo när jag dricker den första vinaren. Åttaprocentig godricka och sen blir det klassfest. Dra åt helvete så peppad jag är nu när jag varit ute i det här sköna vädret.

:indianfylla

Du har väntat på att jag skuylle lyfta tråden va? :banana

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj